poniedziałek, maj 20, 2024
Strona 113

6 zalet systemu CMS Drupal

0
6 zalet systemu CMS Drupal

Prowadzenie własnej działalności w internecie staje się coraz popularniejsze – najczęściej będą to sklepy online, dzięki którym możemy kupić niezbędne nam produkty bez ruszania się z domu. Jednak prowadzenie takowego sklepu, wymaga przede wszystkim stworzenia strony internetowej, dzięki której nasi klienci będą mogli w prosty i przystępny sposób odnaleźć to, czego aktualnie potrzebują.

Czym kierować się przy wyborze firmy pozycjonerskiej?

0
Czym kierować się przy wyborze firmy pozycjonerskiej?

Reklama w Internecie w obecnych czasach to podstawa funkcjonowania większości firm. Można promować swoje usługi poprzez serwisy społecznościowe, mailingi czy bannery na innych serwisach.

Najtańszy sposób wysyłania paczek do Unii Europejskiej

0
Najtańszy sposób wysyłania paczek do Unii Europejskiej

Zarówno osoby indywidualne, jak i firmy, potrzebują czasem wysłać jakąś przesyłkę poza Polskę. Wtedy zaczynają szukać rzetelnych i przystępnych cenowo firm, które mogłyby się podjąć tego zadania. A wystarczy udać się do najbliższego Paczkomatu i nadać przesyłkę.

Czy można utrzymać się ze sprzątania w Warszawie?

0
Czy można utrzymać się ze sprzątania w Warszawie?

Stolica naszego kraju to dla wielu osób spełnienie ich zawodowych marzeń. Można powiedzieć, że do każdej profesji potrzebne są tu wykwalifikowane osoby i każdy znajdzie tu coś dla siebie. W tym artykule przyjrzymy się pracy ekip sprzątających, które wyrastają jak grzyby po deszczu. Kto jest ich klientem docelowym oraz czy łatwo utrzymać się w tej branży?

W jaki sposób promować sklep vintage?

0
W jaki sposób promować sklep vintage?

Być może zastanawiasz się nad rozpoczęciem handlu przedmiotami „z duszą”. Jednak prowadzenie vintage sklepu nie jest proste – przede wszystkim ciężko jest dotrzeć do klienta, który będzie zainteresowany naszymi usługami, szczególnie wtedy, kiedy dopiero zaczynamy interes. Najczęściej trafia się do takiego sklepu przez polecenie – i to trzeba sobie powtarzać jak mantrę: obsługa dotychczasowych klientów pozwoli na zdobycie nowych. Jakie jeszcze wskazówki powinieneś poznać, zanim na dobre rozkręcisz biznes w stylu retro?

Lekkość pióra, czyli jak pisać treści marketingowe?

0
Lekkość pióra, czyli jak pisać treści marketingowe?

Jedną z aktualnie najpopularniejszych metod pozyskiwania klientów jest content marketing. W ogólnym pojęciu, jest to tworzenie wartościowych i atrakcyjnych treści, których głównym zadaniem jest wzbudzenie zainteresowania zarówno ogólnej jak i określonej grupy odbiorców. Do najmodniejszych form content marketingu należą blogi, artykuły sponsorowane, video czy social media.

5 złotych zasad tworzenia newslettera

0
5 złotych zasad tworzenia newslettera

Tworzenie newslettera to jeden najefektywniejszych, choć nie najłatwiejszych sposobów na komunikację z potencjalnymi klientami czy czytelnikami. Warunkiem jest jednak to, aby został stworzony z największą starannością. Nieestetycznie wyglądający wzór wiadomości mail przyniesie bowiem skutek odwrotny od zamierzonego. Jak zatem stworzyć profesjonalny newsletter, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zachęcić odbiorcę do swojej oferty?

Poprawna nawigacja strony internetowej

0
Poprawna nawigacja strony internetowej

Internet w dzisiejszych czasach ma wielką moc i siłę przebicia, dlatego też każdy administrator stron internetowych chce aby jego dzieło było jak najbardziej przejrzyste jak i też łatwo dostępne, jednak czy nie robi przy tym jakiś błędów?

Pierwsze kroki – Analiza

Często jest tak, że administrując stronę internetową jakiejś firmy czy też sklepu internetowego sami nie widzimy możliwości jej poprawy. Warto jest wtedy wczuć się w profil klienta i samodzielnie od zewnątrz zobaczyć stronę. W tym momencie sami możemy zobaczyć jakie istnieją problemy związane ze stroną jak i też co wymaga poprawy. Dodatkowo warto jest się skupić na linkowaniu strony, a przede wszystkim na linkach wewnętrznych – nie bez znaczenia jest też pozycjonowanie sklepu (https://traffictrends.pl/blog/najpowazniejsze-bledy-w-dzialaniach-seo-7-najczestsze-bledy-w-linkowaniu-wewnetrznym/) o którym można przeczytać między innymi na blogach.

Czym są linki wewnętrzne?

Linki wewnętrzne strony można zauważyć przede wszystkim na stronach sklepów internetowych, czyli tam gdzie można zastosować duże jak i małe kategorie na przykład oferowanych produktów. Linki wewnętrzne tworzą specjalną sieć wewnętrzną strony, czyli drzewo. Dzięki nim wszystkie odnośniki nakierują – nawigują wszystkie ruchy użytkownika. Niestety czasami przy dokładaniu podlinków zapomina się o ich skategoryzowaniu co skutkuje tym, że podczas wyszukiwania zewnętrznego roboty Google nie widzą linku małego i go nie wyświetlają na wyszukiwarce. W ten sposób można stracić wielu klientów a dodatkowo może się nikt nie dowiedzieć że dana firma dołożyła w swoim zakresie nową usługę czy też produkt. Właśnie dlatego wszyscy właściciele stron powinni dość często analizować swoje strony jak i na bieżąco je udoskonalać.

Łatwość otwierania poszczególnych zakładek, czyli wyraźne nawigowanie

marketing-e-komers

Każdy użytkownik Internetu poszukując jakiejś usługi czy też produktu w pierwszej kolejności przegląda wiele ofert. Trafienie z produktem w klienta wymaga nie tylko dobrej ceny, ale przede wszystkim szybkiego odnalezienia go. Wiele stron jest zbyt skomplikowana dla użytkowników, dlatego też rezygnują oni z jej przeglądania już na samym początku. Każda strona firmy czy też sklepu powinna być łatwa w obsłudze i przejrzysta do przeglądania. Wszystkie kategorie powinny być łatwe w wyszukiwaniu jak i też nie powinny być drzewne – maksymalnie dwa kliknięcia w podkatalogi powinny sprowadzać stronę linkiem wewnętrznym w oczekiwaną kategorię. Wszystkie metody wyszukiwania na stronie powinny być widoczne jak i proste w obsłudze. Jednym słowem mówiąc przeglądanie danej strony musi być dostosowane dla każdej osoby bez względu na wiek czy też poziom analitycznego myślenia, musi być dobre, a nawigowanie inteligentne.

Krok po kroku – tworzenie sklepu internetowego

0
Krok po kroku – tworzenie sklepu internetowego

Zakupy przez Internet z roku na rok biją kolejne rekordy popularności. W związku z tym rośnie również zainteresowanie internetowymi formami biznesu. Na rynek wchodzą kolejne osoby, które pragną spróbować swoich sił w internetowym handlu. Dla wielu z nich to pierwszy w życiu biznes, dlatego szukają praktycznych porad i informacji przydatnych w początkowej fazie działalności, zwłaszcza przy uruchamianiu sklepu. Duże zainteresowanie działalnością internetową przekłada się również na rosnącą liczbę podmiotów, których specjalnością jest tworzenie sklepów internetowych dostosowanych do potrzeb klienta. Tego typu firmy zajmują się zwykle wszystkimi kwestiami technicznymi związanymi z uruchomieniem sklepu. Dzięki temu osoba zakładająca internetowy biznes może skupić się wyłącznie na sprawach związanych z działalnością handlową, na szukaniu nowych dostawców i klientów, bieżącej obsłudze zamówień, na marketingu itp.

Tworzenie sklepu internetowego najlepiej poprzedzić dość szczegółową analizą rynku. Dzięki temu zapoznamy się z naszą przyszłą konkurencją, z ofertą innych sklepów internetowych i profilem ich działalności. To pozwoli zaplanować działania na przyszłość, określić przybliżone zyski i koszty, jakie trzeba będzie ponieść na początku – będą to przede wszystkim koszty związane z koniecznością wypromowanie nowego sklepu. Po etapie rozpoznania rynku i przygotowaniu ogólnej strategii działania, możemy załatwić kwestie formalne związane z założeniem działalności gospodarczej. Następny etap to wybór domeny i znalezienie firmy, która zajmie się przygotowaniem naszego sklepu do działania. Na rynku jest wiele firm, których podstawą działalności jest tworzenie sklepów internetowych i ich bieżąca obsługa techniczna. Możemy zdecydować się na stworzenie sklepu internetowego od podstaw – dostosowanego do naszych indywidualnych potrzeb lub wykupić abonament na oprogramowanie sklepu, innymi słowy wydzierżawić sklep internetowy na jednej z ogólnodostępnych platform.

Po załatwieniu spraw formalnych związanych z otwarciem nowej działalności i spraw technicznych związanych z uruchomieniem sklepu, do załatwienia pozostają nam jeszcze sprawy czysto organizacyjne. Musimy znaleźć dostawców produktów, wprowadzić asortyment do sklepu, przygotować materiały informacyjne dla klientów i zająć się szeroko pojętym marketingiem. Na szczęście część tych zadań możemy delegować podwykonawcom. Na przykład firmy, których specjalnością jest tworzenie sklepów internetowych niekiedy poszerzają swoją ofertę o dodatkowe usługi tj. pozycjonowanie sklepów w Internecie.

Reklama w internecie

0
Reklama w internecie

Skuteczne promowanie biznesu w internecie to ciężka praca, którą często nie może zająć się właściciel firmy. Zatrudnianie osoby do pozycjonowania oraz reklamowania firmy i strony firmowej w sieci także mija się z celem. Doskonałą odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorców znaleźć można na stronie firmowej agencji Tredos. Firma od wielu lat zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych oraz tworzeniem portali internetowych dopasowanych do każdej branży i firmy.

Dzięki doświadczeniu pracowników agencji Tredos każdy z klientów może być pewien profesjonalnie zaplanowanej oraz wykonanej kampanii linków sponsorowanych. Pozwala to na zdobycie wysokich wyników w wyszukiwarce Google. Nie trzeba chyba nikomu przypominać, jak wielkie znaczenie ma w dzisiejszym biznesie wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu możemy zyskać nowych klientów, którzy w większości przypadków szukają odpowiednich dla siebie produktów oraz usług za pomocą wyszukiwarki Google. Agencja Tredos dba o to, aby Twoja strona znalazła się na samej górze tych wyników. Przekłada się to na znacznie większe odwiedziny strony Twojej firmy, co skutkuje większą sprzedażą oferowanych przez Ciebie towarów oraz usług.

Agencja zajmuje się także prowadzeniem oraz utrzymaniem kont w popularnych portalach społecznościowych m.in. Twitter, Google+ oraz Facebook. Jest to doskonałe narzędzie do promowania praktycznie każdej branży. Dzięki stałemu kontaktowi z potencjalnymi klientami poprzez portale społecznościowe możemy podtrzymywać zainteresowanie naszymi usługami i poszerzyć świadomość marki wśród klientów. Regularne wpisy na portalach społecznościowych pozwalają utrzymać zainteresowanie klientów oraz zachęcić ich do interakcji z firmą m.in. poprzez konkursy i gry organizowane na profilu firmowym. Facebook i inne portale społecznościowe są doskonałym narzędziem w walce o klientów.

W ofercie agencji Tredos znajdziemy także usługi polegające na tworzeniu responsywnych stron internetowych oraz sklepów internetowych. Dzięki dopasowaniu do każdego urządzenia taka strona jest łatwiejsza w pozycjonowaniu oraz zachęca do zakupu oferowanych na niej produktów. Dzięki tak bogatej ofercie usług firma Tredos stale rozwija się i zdobywa nowych klientów, którzy chwalą sobie doskonałą jakość obsługi oraz przystępne ceny pozycjonowania, oraz tworzenia stron internetowych. Dzięki temu nawet niewielkie firmy mogą skorzystać z atrakcyjnej oferty agencji Tredos. Więcej informacji na temat oferty oraz wyceny można znaleźć na stronie agencji, oraz dzięki kontaktowi poprzez pocztę e-mail.

ZOBACZ TEŻ