Taśma klejąca z logo

Taśmy klejące z logo to skuteczne, a zarazem niedrogie narzędzia marketingowe. Pełnią nie tylko funkcję zabezpieczającą, ale również wizerunkową. Zwiększają rozpoznawalność marki, budują jej świadomość, a jednocześnie wpływają na pozytywne wrażenia klientów. Z tego powodu tak istotne jest stosowanie jakościowych taśm klejących z logo o wysokiej estetyce. Oto praktyczne wskazówki, jak taką taśmę zaprojektować.

Wybór parametrów taśmy klejącej z logo

Na pierwszy rzut oka taśmy klejące z logo mogą nie różnią się między sobą, jednak ich parametry mogą być zgoła odmienne. Kluczowe znaczenie dla wyboru odpowiedniego produktu ma szerokość rolki, na którą nawinięta jest taśma. Ten parametr powinien odpowiadać zastosowaniu taśmy klejącej z logo. Zaklejanie dużych kartonów wymaga użycia taśmy o większej szerokości rolki. Przy zamykaniu standardowych opakowań wystarczające są taśmy o szerokości rolki 48 lub 50 mm. Długość nawoju ma duże znaczenie w kwestii wydajności taśmy.

Rodzaj podłoża i kleju

Taśmy klejące z logo mogą być wytwarzane na różnych podłożach. Najczęściej jest folia polipropylenowa, papier oraz PVC. Dobór nośnika klejącego powinien być uzależniony od tego, jaki efekt chcemy ostatecznie uzyskać. Taśmy klejące z logo na podłożu wykonanym z polipropylenu charakteryzuje doskonały stosunek ceny do jakości. Taśmy PVC to akcesoria do zadań specjalnych, a ekologiczne taśmy papierowe budują wizerunek firmy, która na poważnie podchodzi do kwestii związanych z ochroną środowiska naturalnego. Chociaż wybór rodzaju kleju może wydawać się zagadnieniem czysto technicznym, to jednak ten parametr ma ogromny wpływ na możliwość stosowania taśmy klejącej z logo. Ponadto decyduje o poziomie zabezpieczenia przesyłki, która ma dotrzeć do odbiorcy w nienaruszonym stanie. Warto więc tej kwestii poświęcić więcej uwagi. W sprzedaży dostępne są taśmy klejące z logo z klejem:

  • typu Hot-Melt – klej produkowany na bazie syntetycznego kauczuku; wykazuje wysoką siłę wiązania z podłożem i zapewnia solidne zabezpieczenie opakowania,
  • typu Solvent – wytwarzany jest na bazie kauczuku naturalnego; doskonale wiąże się z podłożem; świetnie sprawdza się w niskich temperaturach,
  • akrylowym – klej wodny, polecany do zaklejania opakowań o niewielkich gabarytach.

Stworzenie projektu graficznego

Projektowanie nadruku na taśmy klejące to najważniejszy aspekt ich produkcji. Dbanie o atrakcyjny wygląd produktu oraz czytelną prezentację elementów znakowania przyniesie wymierne korzyści wizerunkowe. W tym celu niezbędne jest odpowiednie przygotowanie projektu graficznego. Znakowanie taśmy klejącej ma ogromny wpływ na to, jak klienci postrzegają markę. Nadruki na tradycyjnej taśmie w kolorze brązowym z pewnością nie będą wyglądać estetycznie. Warto więc sięgnąć po taśmę przezroczystą lub wybrać kolorowe tło pod znakowanie, które będzie odpowiadać identyfikacji wizualnej marki. Czcionka musi być czytelna, a kolorystyka nie powinna być przejaskrawiona. Niepodważalnym elementem znakowania taśm klejących powinno być umieszczenie na nich logotypu marki, ale nadruk można wzbogacić o elementy dodatkowe. Niektóre firmy umieszczają na taśmach klejących z logo również dane kontaktowe, informacje o aktualnych promocjach, motywy sezonowe lub spersonalizowane komunikaty do odbiorcy.

Taśmy klejące z logo od TCM Service – skuteczne narzędzie w promowaniu Twojej firmy

Taśmy pakowe są powszechnie stosowane przy kompletowaniu, magazynowaniu i wysyłaniu produktów. TCM Service, wiodący dostawca taśm samoprzylepnych z nadrukiem, oferuje produkty o różnorodnych właściwościach i przeznaczeniu. Asortyment obejmuje wyłącznie najwyższej jakości taśmy klejące, które mogą zostać poddane personalizacji. Dla ułatwienia zamówienia taśm klejących z logo producent udostępnia kreator nadruków, który sprawnie przeprowadzi klienta przez cały proces zamówienia.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ