Jak stworzyć własny, darmowy sklep internetowy?

Coraz więcej osób wpada na pomysł, by założyć własny sklep internetowy. Jest dużo czynników, które za tym przemawiają – zakupy w sieci są bardzo powszechne, a towary można sprzedawać w całej Polsce. Minęły czasy, w których ludzie obawiali się zakupów online. Najważniejsze więc to mieć skuteczny pomysł na sklep internetowy – reszta jest tylko formalnością. W tym artykule podpowiemy właśnie jak stworzyć własny, darmowy sklep internetowy od strony technicznej.

Dla początkujących osób najlepszym rozwiązaniem jest darmowe oprogramowanie sklepu internetowego. Jeśli nasz pomysł nie wypali, po prostu zwiniemy interes bez większych strat finansowych. Gdy natomiast biznes okaże się strzałem w przysłowiową „10” z pewnością chętnie rozszerzymy funkcjonalność naszego sklepu internetowego, by przynosił jeszcze większe zyski. Tak działa choćby Sellingo, czyli w pełni funkcjonalny sklep internetowy z hostingiem oraz pomocą techniczną. Twórcy tego darmowego oprogramowania zakładają, że klient po uzyskaniu dochodu i rozkręceniu interesu zdecyduje się skorzystać z płatnego pakietu.

Pakiety różnią się transferem i pojemnością, czyli czynnikami, które odzwierciedlają ilość odwiedzin oraz produktów w sklepie online. Są najlepszym wyznacznikiem potencjału sklepu. Transfer nalicza się wraz z wyświetleniem strony przez klienta, natomiast pojemność zależna jest od ilości produktów w sklepie. Przekroczenie któregoś z tych parametrów to powód do radości, oznacza bowiem, że sklep wzbudza zainteresowanie i przynosi zyski. Twórcy Sellingo zaprojektowali pakiety w ten sposób, by przejście na wyższy poziom było konieczne dopiero po uzyskaniu odpowiednich zysków.

Na rynku istnieją także inne darmowe oprogramowania, ale oferta Sellingo jest na prawdę korzystna. Po założeniu sklepu otrzymujemy adres e-mail, hosting, wsparcie techniczne oraz regularne aktualizacje. Zaletą tego systemu, szczególnie z perspektywy początkujących sprzedawców internetowych, jest prosta obsługa i funkcjonalność. Panel jest intuicyjny, czytelny i przejrzysty. Bardzo istotna jest też wysoka pozycja w Google, która wpływa na ilość odwiedzin.

Sprawa jest prosta – wystarczy zrobić pierwszy krok, wcielić swój pomysł w życie. Jeśli jest dobry, to musi się udać!

Źródło:

oprogramowanie sklepów internetowych – Sellingo – http://sellingo.pl

[Głosów:6    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ