sobota, maj 4, 2024
Strona 108

Sklep internetowy – inwestycja w przyszłość firmy

0
Sklep internetowy - inwestycja w przyszłość firmy

Czy warto założyć sklep internetowy? Jeśli już się na to decydujemy, na pewno dobrze jest skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Jak wybrać odpowiednią agencję do prowadzenia kampanii SEO?

0
Jak wybrać odpowiednią agencję do prowadzenia kampanii SEO?

Przed rozpoczęciem kampanii SEO, właściciele firm powinni zostać dobrze poinformowani na temat marketingu w sieci, aby uzyskać podstawową wiedzę na temat tego, czym jest SEO. Inaczej mogą paść ofiarami nieuczciwych firm.

Przykłady zastosowania machine learningu w biznesie

0
Przykłady zastosowania machine learningu w biznesie

Sztuczna inteligencja wydaje się być wciąż abstrakcyjna i jej zastosowanie znamy głównie z zagranicznych filmów. Jednak branża nowych technologii coraz sprawniej rozwija ten obszar, wdrażając go do funkcjonowania biznesu.

Apple Watch podbija rynek i serca konsumentów

0
Apple Watch podbija rynek i serca konsumentów

Wszystko wskazuje na to, że Apple Watch osiąga pierwsze miejsca na rynku sprzedaży smartwatchy i urządzeń ubieralnych, podobnie jak wcześniej miało to miejsce w przypadku Maca oraz iPhone’a. Jak stwierdził Tim Cook, dyrektor generalny firmy Apple, już na początku sezonu świątecznego Apple Watch osiągnął na tym polu rekordowe wyniki. Tezę tę potwierdza raport opracowany przez analityków z firmy Slice Intelligence.

Zaawansowana analityka w e-commerce

0
Zaawansowana analityka w e-commerce

Rynek e-commerce rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie: nowi konkurenci i coraz bardziej wysublimowane oczekiwania klientów to tylko niektóre z problemów, z którymi każdego dnia mierzą się właściciele sklepów internetowych.

Opakowania i etykiety

0
Opakowania i etykiety

Czy opakowanie ma wpływ na sprzedaż produktu? Oczywiście, że tak. W trakcie zakupów klient nieustannie ocenia i podejmuje decyzje. W momencie, gdy ma do wyboru kilka podobnych artykułów najczęściej wybierze ten, który mu się najbardziej podoba. Większość z nas nie zdaje sobie sprawy jak wielki wpływ na podejmowane decyzje ma design opakowań i etykiet.

Wybieramy laptopa uniwersalnego

0
Wybieramy laptopa uniwersalnego

Tak zwani użytkownicy domowi niezwykle często poszukują laptopów do kilku zróżnicowanych zadań. Powinny one jednocześnie gwarantować szybkie i stabilne działanie podczas obsługi pakietu biurowego, przeglądarki internetowej odtwarzaczy multimedialnych, a także niektórych gier. Ile trzeba wydać na takie urządzenie?

Promocja firmy w internecie – zbiór przydatnej wiedzy

0
Promocja firmy w internecie - zbiór przydatnej wiedzy

Promocja firmy w internecie staje się kluczowym elementem pozyskania klienta. Co na ten temat powinien wiedzieć każdy, kto chce rozreklamować swoją działalność? Wspólnie z agencją High Interactivity postaramy się to wyjaśnić. Zapraszamy do czytania.

Zwiększenie współczynnika konwersji dzięki zastosowaniu RWD

0
Zwiększenie współczynnika konwersji dzięki zastosowaniu RWD

Ostatnie dziesięciolecie to bardzo szybki rozwój usług oraz handlu internetowego. Szczególną rolę w tak szybkim wzroście popularności transakcji internetowych odgrywają urządzenia mobilne takie jak tablety oraz telefony. W raporcie Digital, Social & Mobile in 2015 wykazano, że już ponad 15 milionów polaków wykorzystuje urządzenia przenośne jako główne narzędzie wykorzystywane do przeglądania internetu oraz dokonywania transakcji online. Z tego powodu ważne jest, aby wykorzystać ten potencjał w swoim biznesie. W artykule przygotowanym we współpracy z białostocką Agencją Interaktywną WiWi doradzimy jak to zrobić.

graf1

Wg raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” około 41% internautów dokonujących transakcji w sklepach internetowych korzysta ze smartphonów. Nie dziwi więc nikogo fakt, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na dostosowanie swoich sklepów do nowoczesnych standardów RWD. Dzięki ich zastosowaniu zyskują klienci korzystający z urządzeń mobilnych, którzy mają ułatwioną nawigację po witrynie sklepu. Łatwa obsługa jest bardzo ważnym atutem przemawiającym za zakupem właśnie w naszym sklepie.

Wprowadzony 21 kwietnia 2015 przez firmę Google algorytm wprowadził spore zmiany w mobilnych wynikach wyszukiwania. Od tej pory, strony i sklepy korzystające z funkcji RWD wyświetlane są znacznie wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania niż serwisy bez tej funkcji. W tym samym roku opublikowane zostały wytyczne dla webmasterów [https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl] w których Google informuje, że każda nowoczesna strona powinna być dostosowana do każdej rozdzielczości oraz każdego urządzenia. Dzięki responsywności sklepy internetowe zyskują na funkcjonalności oraz wyświetlają się idealnie na każdym urządzeniu przenośnym i stacjonarnym.

Ciekawą ofertą sklepów dopasowanych do urządzeń mobilnych znajdziemy na stronie Agencji interaktywnej WiWi, która na swoim koncie ma już 100 w pełni udanych sklepów wykorzystujących silnik PrestaShop. Agencja oferuje w pełni funkcjonalne i responsywne sklepy internetowe z indywidualną grafiką oraz ciekawymi dodatkami poprawiającymi pracę ze sklepem – szczegóły dostępne są na stronie http://wiwi.pl/strony-www/sklepy-internetowe/

end

Praktyczny poradnik: Czym kierować się podczas wyboru wirtualnego biura?

0
Praktyczny poradnik: Czym kierować się podczas wyboru wirtualnego biura?

Wynajem wirtualnej siedziby dla danej firmy, agencji czy spółki to niezwykle wygodna opcja. Pozwala właścicielowi zajmować się swoją działalnością bez konieczności posiadania adresu, pod którym stale będzie go można znaleźć. Umożliwia to znaczny rozwój tejże pracy, co sprzyja osiąganiu większych zarobków i samodoskonalenia się. Do tego celu niezbędne jest jednak świadome wybranie wirtualnego biura. Dowiedz się zatem, czym kierować się podczas szukania wirtualnej siedziby, aby nie natknąć się na ,,kruczki’’ i uchybienia w umowie.

ZOBACZ TEŻ