7 przykazań konta B2C na Instagramie

Z ponad miliardem użytkowników Instagram jest bez wątpienia najpopularniejszą siecią społecznościową, poświęconą dzieleniu się zdjęciami. Sądząc po sukcesie aplikacji, nasze pragnienie eskapizmu i pięknych zdjęć wydaje się trudne do ugaszenia. Szkoda byłoby więc nie skorzystać z tej dźwigni – mówi ekspert polskielajki.pl.

Jeśli chcesz otworzyć nowe konto na Instagramie lub sprawić, by Twoje obecne było bardziej widoczne i odnosiło sukcesy, koniecznie przeczytaj ten artykuł. Zebraliśmy dla Ciebie 7 filarów, na których zbudowane są najbardziej udane konta na Instagramie.

Określona strategia

Publikowanie zdjęć na Instagramie to dla wielu użytkowników proste hobby. Jednak, aby w pełni z niej skorzystać, trzeba mieć jasną i spójną strategię.

Zacznij od zadania sobie pytania, czego dokładnie chcesz od Instagrama. Niektórzy ludzie szukają poprawy swojej widoczności i e-reputacji, inni chcą generować większe przychody. Twoja strategia nadawania będzie więc zależała od celów, jakie sobie wyznaczyłeś.

Utrwal swój wizerunek

Tak jak charyzmatyczna osoba przyciąga uwagę i podziw, tak zdjęcia z wielką osobowością odnoszą większy sukces w sieci.

Przyjmij swój styl i pozostań wierny swojemu wizerunkowi, aby ludzie mogli łatwo rozpoznać Twoje fotografie. Użyj jednego lub dwóch filtrów i skup się na kilku konkretnych tematach.

Zwiększaj zasięg

Chociaż popularność na Instagramie zależy głównie od liczby polubień, możesz wykorzystać każdą szansę, aby poszerzyć własną sieć. Jak?

Dodając komentarz pod zdjęciem lub przekazując swoją pasję do danego tematu. Zaproś innych użytkownicy mogą zadawać pytania i zostawiać komentarze, aby zachęcić do dyskusji.

Autentyczność

Zdjęcia, które udostępniasz na Instagramie powinny być prawdziwe. Jeśli przesadzisz z edycją, będą wyglądać jak 100% produkt photoshopa, stracą swoją istotę, a tym samym zainteresowanie. Postaw na szczerość i autentyczność, aby zdobyć zaufanie użytkowników.

Używaj hasztagów

Hasztagi są używane w różny sposób na Instagramie i Twitterze. Na tej drugiej platformie, możesz szybko zostać uznany za spamera, jeśli używasz więcej niż dwóch hashtagów.

Z kolei na Instagramie używanie hasztagów jest zupełnie normalne. Wybierz te, które są związane z Twoim wizerunkiem lub biznesem i używaj ich mądrze. Nie wahaj się zrobić wcześniej małego researchu, aby upewnić się, że hasztagi, których używasz są odpowiednie.

Organizuj konkursy

Daj użytkownikom możliwość wzięcia udziału w konkursie fotograficznym! Wybierz temat związany z Twoją branżą lub poproś użytkowników o zamieszczenie zdjęć Twojego produktu. Zdziwisz się, jak chętnie ludzie będą się dzielić wysokiej jakości zdjęciami.

Otwieraj swój świat dla tych, którzy chcą do niego wejść

Jeśli ktoś naprawdę lubi Twoją markę lub produkt, będzie chciał dowiedzieć się o Tobie więcej. Kim pan jest? Kim są Twoi pracownicy? Na co poświęcasz swój dzień i wolny czas? Jak wyglądają Twoje produkty na różnych etapach ich cyklu życia? Dając innym użytkownikom dostęp za kulisy Twojej firmy, zbudujesz silną i trwałą bazę klientów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ