Zwiększenie współczynnika konwersji dzięki zastosowaniu RWD

Ostatnie dziesięciolecie to bardzo szybki rozwój usług oraz handlu internetowego. Szczególną rolę w tak szybkim wzroście popularności transakcji internetowych odgrywają urządzenia mobilne takie jak tablety oraz telefony. W raporcie Digital, Social & Mobile in 2015 wykazano, że już ponad 15 milionów polaków wykorzystuje urządzenia przenośne jako główne narzędzie wykorzystywane do przeglądania internetu oraz dokonywania transakcji online. Z tego powodu ważne jest, aby wykorzystać ten potencjał w swoim biznesie. W artykule przygotowanym we współpracy z białostocką Agencją Interaktywną WiWi doradzimy jak to zrobić.

graf1

Wg raportu „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” około 41% internautów dokonujących transakcji w sklepach internetowych korzysta ze smartphonów. Nie dziwi więc nikogo fakt, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na dostosowanie swoich sklepów do nowoczesnych standardów RWD. Dzięki ich zastosowaniu zyskują klienci korzystający z urządzeń mobilnych, którzy mają ułatwioną nawigację po witrynie sklepu. Łatwa obsługa jest bardzo ważnym atutem przemawiającym za zakupem właśnie w naszym sklepie.

Wprowadzony 21 kwietnia 2015 przez firmę Google algorytm wprowadził spore zmiany w mobilnych wynikach wyszukiwania. Od tej pory, strony i sklepy korzystające z funkcji RWD wyświetlane są znacznie wyżej w mobilnych wynikach wyszukiwania niż serwisy bez tej funkcji. W tym samym roku opublikowane zostały wytyczne dla webmasterów [https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=pl] w których Google informuje, że każda nowoczesna strona powinna być dostosowana do każdej rozdzielczości oraz każdego urządzenia. Dzięki responsywności sklepy internetowe zyskują na funkcjonalności oraz wyświetlają się idealnie na każdym urządzeniu przenośnym i stacjonarnym.

Ciekawą ofertą sklepów dopasowanych do urządzeń mobilnych znajdziemy na stronie Agencji interaktywnej WiWi, która na swoim koncie ma już 100 w pełni udanych sklepów wykorzystujących silnik PrestaShop. Agencja oferuje w pełni funkcjonalne i responsywne sklepy internetowe z indywidualną grafiką oraz ciekawymi dodatkami poprawiającymi pracę ze sklepem – szczegóły dostępne są na stronie http://wiwi.pl/strony-www/sklepy-internetowe/

end

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ