piątek, Październik 30, 2020

Czy korzystanie z usług agencji interaktywnych jest opłacalne?

0
Czy korzystanie z usług agencji interaktywnych jest opłacalne

Agencje marketingu internetowego, które nazywane są również agencjami interaktywnego, oferują szeroką gamę usług dla klientów. Czy ich wsparcie jest opłacalnym wyborem?

Reklama w internecie ma różne oblicza – to nie tylko banery reklamowe, ale również działania znacznie bardziej złożone, które wymagają odpowiedniego planowania i realizacji.

Wtedy, gdy liczą się najlepsze efekty, warto korzystać z pomocy ekspertów w tej dziedzinie z agencji interaktywnych – z ich wsparciem można dążyć do celu jeszcze łatwiej. Czy to jednak dobry wybór dla każdego przedsiębiorcy?

Jakie usługi oferują agencje interaktywne?

Agencje interaktywne oferują swoim klientom dostęp do pełnej gamy usług. Włączają one między innymi tworzenie stron WWW oraz ich aktualizacje, różne metody promocji on-line, projektowanie wizerunku firmy przez jej identyfikację wizualną, a także szereg innych czynności.

Wobec tego dobra agencja reklamowa Łódź może zająć się dosłownie wszystkim, co związane jest z obecnością firmy swojego klienta w sieci.

Agencje interaktywne – nie tylko dla dużych firm

Wielu przedsiębiorców uważa, że usługi agencji interaktywnych są skierowane tylko do większych firm, na przykład dużych korporacji. Rzeczywiście, tacy klienci często wybierają wsparcie fachowców z agencji e-marketingowych, ale warto zaznaczyć, że nie jest to regułą.

Agencje interaktywne kierują swoje wsparcie do każdego klienta, który chciałby zadbać o swoją obecność w sieci oraz o jej jakość. W związku z tym ich pomoc wybierają także mniejsze firmy, które chcą zainwestować w skuteczny marketing. Dla małych i średnich przedsiębiorców interent stał się często kluczowym źródłem pozyskiwania klientów. Zarządzający tymi firmami często nie mają większego doświadczenia w skuteczne pozyskiwaniu klientów poprzez wyszukiwarki internetowe czy media społecznościowe. Dlatego też warto skontaktować się z agencją reklamową, która doradzi i pomoże na tym polu.

E-marketing – reklama, która się opłaca

Jeśli chodzi o usługi e-marketingowe, warto zaznaczyć, że to bardzo dobry wybór dla każdej firmy – wiele dostępnych metod promocji w sieci doskonale łączy w sobie wysoką skuteczność z przystępnymi cenami.

Skorzystanie wtedy z usług agencji interaktywnych to korzystny wybór – można wówczas uzyskać kompleksową pomoc w doborze najlepszych metod promocji i w ich realizacji, a przy tym nie trzeba wcale ponosić bardzo wysokich kosztów. To się opłaca!

Zakładasz stronę firmową? Pomyśl o inwestycji w pozycjonowanie!

0
Zakładasz stronę firmową? Pomyśl o inwestycji w pozycjonowanie!

Dzisiaj coraz więcej firm posiada własne strony internetowe. Za ich pomocą można dotrzeć do nowych klientów za pośrednictwem internetu. By osiągnąć lepsze efekty, warto postawić na e-marketing. Jedną z najpopularniejszych metod promocji stron jest jej pozycjonowanie. Co warto wiedzieć na jego temat?

W internecie można znaleźć wiele produktów oraz usług, także lokalnie. Klienci często korzystają z sieci po to, aby dowiedzieć się, gdzie mogą je dostać. W związku z tym nie tylko te firmy, które działają online, ale również te działające stacjonarnie mogą uzyskać wiele korzyści dzięki reklamie internetowej.

Wobec tego posiadanie własnej strony to korzystne posunięcie. Poza tym warto także zadbać o jej reklamę. Jedną z najczęściej wybieranych metod promocji stron firmowych jest pozycjonowanie Warszawa to jedno z wielu miast, gdzie taka metoda jest dostępna. Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie?

Czym dokładnie jest pozycjonowanie stron internetowych?

SEO, inaczej optymalizacja oraz pozycjonowanie stron, to metoda reklamy internetowej, której głównym celem jest poprawa pozycji, na której wyświetla się adres strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Dlaczego pozycja jest tak ważna?

Gdy adres znajduje się na wysokiej pozycji, wtedy jest on lepiej zauważalny. W rezultacie działa tu prosta zasada – na stronę wchodzi więcej zainteresowanych internautów.

Działania SEO prowadzone są zarówno na stronie WWW, jak również poza nią. W pierwszym przypadku określane są one jako działania on-site – to optymalizacja, w drugim to natomiast działania off-site, czyli pozycjonowanie. Głównym elementem pozycjonowania jest link building, czyli linkowanie – pozyskiwanie wartościowych linków.

Dlaczego warto pozycjonować stronę firmową?

Inwestycja w pozycjonowanie strony firmowej posiada wiele korzyści. Dlaczego warto je wybrać?

Przede wszystkim strona będzie wtedy lepiej zauważalna – będzie mogła przyciągnąć uwagę wielu potencjalnych klientów i w rezultacie zachęcić ich do wejścia na nią. Pozycjonowanie przyczynia się także do zwiększenia rozpoznawalności oraz popularności strony, pomaga w budowaniu jej pozytywnego wizerunku.

Warto przy tym zaznaczyć, że działania SEO wcale nie są związane z wysokimi wydatkami, dlatego może pozwolić sobie na nie nawet mniejsza firma. Należy jednak pamiętać o tym, że optymalne efekty przynosi stałe pozycjonowanie strony firmowej.

Gdy planowane jest pozycjonowanie Warszawa to wiele agencji zapewniających usługi w tym właśnie zakresie. Ich adresy można znaleźć w sieci.

Czym są kredyty samochodowe?

0
Czym są kredyty samochodowe

Kredyt na samochód to wymierna pomoc przy nabyciu pojazdu. Czy kredyty samochodowe są opłacalne i jak wybrać najlepszą ofertę?

Opisy produktów – 3 kluczowe zasady jak ich nie pisać

0
Opisy produktów – 3 kluczowe zasady jak ich nie pisać

Wydaje się, że opisać jakiś produkt to jedna z najprostszych rzeczy na świecie. Wystarczy patrząc na niego, napisać jaki jest, prawda? Błąd! To wcale nie jest tak proste i w tym artykule wyjaśnimy jakich opisów produktów lepiej nie umieszczać na swoim sklepie internetowym

Dlaczego specyfikacje to nie opisy produktów

Zapewne każdy, kto chciał kupić coś w internecie, po kliknięciu w opis produktu zobaczył tylko jego dane techniczne lub wymiary. Mieściły się raptem w jednej linijce tekstu i zbyt wiele o produkcie w zasadzie nie mówiły. Niektórych sprzedawców może to dziwić, ale takie suche dane nie są wcale najważniejsze. Nie odpowiadają też na pytania (oprócz tych podstawowych, technicznych) ani nie rozwiewają też wątpliwości. Słowem nie są skuteczne jeśli chodzi o nakłonienie potencjalnego klienta do zakupu. Te suche dane są ważne jednak nie są opisem ale specyfikacją. Koniecznie trzeba ją umieścić na stronie opisu, jednak na samym końcu. Opis ma przedstawiać produkt czy usługę i korzyści płynące z ich zakupu.

Czy wystarczy kopiować opisy produktów otrzymane od producenta?

Oczywiście warto a nawet trzeba się z nimi zapoznać, ale z całą pewnością kopiować ich nie należy. Przeglądając różne sklepy, natknąłeś się niejednokrotnie na kilka identycznych opisów tego samego produktu. To jest dowód na to, że ci sprzedawcy skopiowali opisy od producenta. Załóżmy jednak, że w końcu trafiłeś na opis produktu, który był oryginalny. Przedstawiał pełne zastosowanie danego przedmiotu i korzyści z jego posiadania. Gdzie więc kupisz ten produkt? Najprawdopodobniej w tym sklepie, który poświęcił czas na zredagowanie oryginalnego opisu. Dlatego też zawsze warto pisać oryginalne treści. Nikt nie przepada za plagiatorami tak jak za podrobionymi towarami. Unikalny opis dowodzi też profesjonalizmu sprzedawcy i indywidualnego (na ile pozwala internet) podejścia do klienta.

opisy produktów

Skoro ludzie mało czytają to czy opisy produktów mogą być krótkie?

Jeśli masz duży sklep, perspektywa napisania wielu oryginalnych opisów produktów wydaje się przerażająca. Nie powinieneś się jednak zniechęcać i poświęcić im należną ilość czasu. Skracanie ich nie pomoże, będzie wręcz działać na Twoją niekorzyść. Opisy produktów mogą mieć w zależności od branży różne długości, jednak nigdy nie powinny być krótsze niż 1000 znaków ze spacjami. Sprawdź przykłady na stronie https://www.experts4blogs.pl/oferta/opisy-produktow-i-kategorii/  .  Tyle można napisać nawet o najprostszym przedmiocie. W tym celu pomoże wczucie się w klienta, pisz tak jakbyś sam sobie chciał sprzedać swój produkt. Podziel opis na akapity i nie zbijaj go w jedną bryłę tekstu, wtedy będzie on czytelniejszy i przyjemniejszy dla klienta. Pisz od ogółu (najważniejszej podstawowej cechy) do szczegółu. A także snuj opowieść o tym jak bardzo kupujący skorzysta z nabycia Twojego towaru. Pamiętaj jednak, że im opis dłuższy i bardziej wciągający, myślowo „oswaja” czytelnika z produktem, tym większe szanse na jego kupno stwarza. Twórz więc długie, oryginalne i wyczerpujące opisy produktów. Wysiłek w nie włożony z całą pewnością się opłaci.

Czym jest Video Marketing i dlaczego powinieneś się nim zainteresować?

0
Video Marketing

Opracowując strategię marketingową, poszukujemy rozwiązań, które będą skuteczniejsze niż dotychczas i pozwolą nam precyzyjnie dotrzeć do naszej grupy docelowej. Wykorzystujemy różne elementy, testujemy różne rozwiązania. W zależności od celu danej kampanii, mamy do wyboru naprawdę mnóstwo narzędzi marketingowych. Video Marketing to jeden z elementów marketingu, który zyskuje na popularności. Czym jest Video Marketing? Jakie korzyści może przynieść?

W obecnych czasach, w Internecie, coraz większą wagę przykładamy do filmu i obrazu, a coraz mniejszą do treści. Artykuły czytamy skanując tekst wzrokiem. Treści video stają się dla nas o wiele bardziej atrakcyjne. Zauważyć to można zwłaszcza, spoglądając na młode pokolenie, które większość swojego czasu w Internecie, poświęca na oglądanie serwisów video takich jak YouTube. Dlatego planując działania marketingowe, nie warto pomijać Video Marketingu, otwierającego przed nami nowe możliwości.

Czym jest Video Marketing?

Video Marketing to działania marketingowe prowadzone w wielu kanałach, wykorzystujące treści filmowe, w celu budowania określonego wizerunku marki. Video Marketing to nie tylko YouTube – to również inne serwisy społecznościowe jak np. Facebook czy Instagram. Dobrze realizowana kampania video marketingowa wywołuje emocje, pozytywne skojarzenia z marką, sprawia, że mamy ochotę dzielić się daną treścią dalej.

Dlaczego warto zdecydować się na Video Marketing?

Coraz częściej mając do wyboru długi artykuł lub krótki film streszczający go, wybieramy drugą opcję. Filmy są dla nas atrakcyjniejsze i bardziej trafiają do naszej świadomości. Treści wizualne mają także o wiele większą szansę, niż treści pisane, aby zostać zapamiętane.

Działania z wykorzystaniem treści video pomagają budować zaufanie do marki, jej pozytywny wizerunek, wiarygodność. Budzą emocje, pozwalają nawiązać relację z widzem, powodują, że dany film przekazywany jest dalej, co dodatkowo zwiększa naszą szansę na sukces.

Video Marketing to szerokie możliwości – nowe kanały, nowe narzędzia, nowe sposoby docierania do grupy docelowej.

Treści video są po prostu popularne! Wystarczy zwrócić uwagę na aktualizacje w różnych mediach społecznościowych, które coraz bardziej stawiają na content w formie filmów. Facebook Watch, Instagram Stories czy YouTube Premium, to tylko niektóre, z cieszących się dużą popularnością, rozwiązań powiązanych z Video Marketingiem.

Jak przygotować dobrą kampanię Video Marketingową?

Dobry Video Marketing wywołuje emocje i zapada w pamięć. Opracowanie strategii video marketingowej i jej realizację warto jednak powierzyć w ręce specjalistów w tej dziedzinie. Dlaczego? Ponieważ mają oni za sobą setki przeprowadzonych kampanii video marketingowych, znają zasady tworzenia treści wizualnych, tak by w stu procentach spełniały one założone cele, często mają również dużo większe możliwości, jeżeli chodzi o profesjonalny sprzęt Foto-Video.

Jedną z agencji reklamowych, zajmujących się Video Marketingiem jest Green Parrot z Warszawy. Zobacz: https://greenparrot.pl/nasza-oferta/produkcja-video/.

Puzzle i układanki 3D dla dzieci – czy to odpowiedni rodzaj dla dzieci?

0
czy puzzle 3D warto kupić dziecku?

Puzzle i układanka 3D w ostatnich czasach stały się dość popularne. Na sklepowych półkach znajdziemy je obok tych tradycyjnych. Za pomocą puzzli 3D dziecko jest w stanie stworzyć trójwymiarowe, przestrzenne obiekty lub przedmioty. Puzzle 3D wykonywane są z różnych materiałów i są przeznaczone dla dzieci od 3 roku życia.

Dlaczego warto kupić dziecku puzzle?

Puzzle i układanki 3D to nie tylko zabawki, które służą tylko rozrywce. Układając puzzle dziecko uczy się poprzez zabawę, nowych umiejętności. Takie układanie puzzli stymuluje mózg, uczy logicznego i kreatywnego myślenia każde dziecko. Dodatkowo maluch uczy się cierpliwości i wytrwałości. Jego percepcja wzrokowa, orientacja przestrzenna i koordynacja wzrokowo-ruchowa jest poprawiona. A wyobraźnia pobudzona.

Puzzle i układanki 3D dla dzieci

Rodzaje puzzli 3D

Puzzle i układanki 3D umożliwiają dziecku stworzenie przestrzennych budowli. Może to być pojazd, urządzenie czy zwierzątko. Puzzle i układanki 3D mogą być wyprodukowane z różnych materiałów. Najczęściej wykorzystywana jest gruba tektura oraz tektura laminowana. Na rynku można jeszcze spotkać puzzle 3D drewniane, jednak działają one nieco inaczej. Rodzajów puzzli i układanek 3D wyróżniamy kilka rodzajów, są to:

Puzzle 3D drewniane, najczęściej z ich pomocą dzieci mogą zbudować pojazdy lub zwierzęta. W zestawie występują drewniane elementy o różnych kształtach, które należy dopasować do pozostałych elementów. Aby puzzle mogły połączyć się ze sobą, mają specjalne rowki i nacięcia.

Tradycyjne puzzle trójwymiarowe dla dzieci, taki rodzaj puzzli może być używany już przez 3-letnie dzieci. Podczas wyboru odpowiedniego zestawu puzzli dla swojej pociechy zwróćmy uwagę na oznaczenie wiekowe, które znajduje się na każdym opakowaniu. Puzzle, które są przeznaczone dla starszych dzieci są bardziej skomplikowane oraz dodatkowo mają zdecydowanie więcej elementów.

Budowle trójwymiarowe dla dzieci, na rynku dostępne są zestawy budynków i innych różnych konstrukcji architektonicznych. Są bardzo popularne.

Przeczytaj też: http://www.moto-detal.pl/puzzle-dzieciece-jakie-akcesoria-moga-byc-przydatne/

Pozycjonowanie najlepsze dla działań biznesowych

0
Pozycjonowanie najlepsze dla działań biznesowych

Wszystko to reklama. Wszystko związane z pokazaniem siebie, swojej oferty i odmienności tego, co mamy do zaoferowania to właśnie promocja.
W internecie odmiennie niż w realu zapanowały reguły, które w tych kwestiach ustalają przeglądarki. One są pośrednikiem między odbiorcą a dostawca. Dostawcą czegokolwiek. Rzeczy, usług lub po prostu informacji. Nie jest to ważne tak naprawdę. Wszystko rozbija się o przeglądarki i widoczność na listach wyszukiwania.

Jak zatem prezentować treści pozycjonujące dla ecommerce. Pozycjonowanie to kluczowy wyraz w tym zestawieniu. Bez tych działań nic nie ma sensu. Można mieć najlepsze treści i ciągnąc się w ogonie, na nie wiadomo której stronie na liście wyszukiwania dowolnej wyszukiwarki.

Pozycjonowanie dla ecommerce różni się niewieloma szczegółami od podstawowego znaczenia tego słowa i zakresu prac zawartych w przygotowaniach do osiągnięcia szczytu list wyszukiwania.

Zwykle przed rozpoczęciem prac wykonuje się audyt. A na samym początku sprawdza startowe pozycje na wybrane i najważniejsze z racji przynależności branżowej, słowa i frazy kluczowe. Jeśli ktoś ma wątpliwości, że tak właśnie trzeba zacząć. Powinien znaleźć dowolny poradnik traktujący o pozycjonowaniu. Znaleźć i porównać swoje wiadomości ze znalezionymi wcześniej. Ze swej strony możemy polecić blog przedsiebiorcawsieci.pl.

Wróćmy jednak do rozważań na starcie. Kiedy już mamy określoną branżową listę fraz kluczowych dotyczących badanej strony www, czeka nas żmudna praca wyłuskiwania poszczególnych pozycji z list wyszukiwania. Wyniki tego badania posłużą do późniejszych porównać. Kiedy już prace będą w toku, będzie się, do czego odnieść.

Kiedy pierwsze badanie już za nami, można zrobić kolejny krok. I rozpocząć prace nad szablonem strony www. Trzeba zbadać trzy rzeczy. Po pierwsze, to jak widać stronę w różnych przeglądarkach. Tak więc na warsztat pójdą pliki zawierające CSS. One odpowiedzialne są za wyświetlanie elementów opisanych w kodzie HTML. Sam kod też będzie badany w drugim etapie prac. Zbadania wymagają także pliki współpracujące z pozostałymi rodzajami dokumentów. Są to zazwyczaj napisane w którymś z języków skryptowych pliki dynamiczne odpowiadające za interakcję.

Wiele uwagi trzeba poświęcić szablonowi HTML. Walidacja i te sprawy to ważna rzecz. Zacząć pracę trzeba od głowy. Głową dla szablonu strony jest sekcja nagłówkowa. Tam znajduje się kilka z pozoru nieistotne elementy. Kilka tagów, które odpowiadają za niezwykle istotne elementy, choć nie do końca związane z wyświetlaniem samej strony.

Xbox Series X – co już wiemy?

0
xbox series x

Zapowiedź Playstation 5 odbiła się dużym echem i rozpisywały się o niej wszystkie duże portale technologiczne http://techpolska.pl/. Równie dużo uwagi zyskało pojawienie się informacji na temat nowej konsoli od Microsoftu – Xboxa Series X. Co już o tym urządzeniu wiemy? Kiedy będzie można je kupić?

Xbox Series X – podstawowe informacje

Konsola nowej generacji od Microsoftu przez długi czas znana była jako „Project Scarlett”. Podczas zapowiedzi nowej konsoli użyto nazwy Xbox Series X, jednak według później uzyskanych informacji oficjalna nazwa urządzenia to po prostu Xbox. Firma zdecydowała się wobec tego powrócić się do korzeni, tak samo bowiem tytułowano pierwszą konsolę z tej serii.

Powód jest dość oczywisty. Nazwy takie jak Xbox One, Xbox One S, Xbox One X już wprowadzały niektórych potencjalnych klientów w stan zagubienia, po co więc dodawać do tego jeszcze podobnie brzmiące Xbox Series X? Maksymalne skrócenie nazwy sprawia, że łatwo ją zapamiętać i się nie pomylić. W przypadku konsol Playstation stosuje się na ogół skrótowce PS4, PS5 czy PS3, nic więc dziwnego, że ostatecznie Microsoft zdecydował się pójść w podobnym kierunku.

O specyfikacji urządzenia nie wiemy jeszcze zbyt wiele. Pojawiła się jedynie deklaracja, że moc obliczeniowa Xboxa Series X, czyli po prostu Xboxa, będzie aż czterokrotnie większa niż moc obliczeniowa Xboxa One X, czyli najpotężniejszej dotychczas konsoli Microsoftu.

Rzekomo możliwe ma być granie w rozdzielczości 4K w aż 120 FPS-ach, aczkolwiek biorąc pod uwagę problemy obecnej generacji z utrzymaniem stabilnego 4K nawet 30 klatkach na sekundę, wydaje się to nieco wątpliwe. Ponadto konsola zawierać będzie procesor od AMD oraz wbudowany dysk SSD.

Kiedy premiera Xboxa Series X i ile będzie on kosztował?

Podobnie jak w przypadku Playstation 5, w zapowiedziach http://techpolska.pl/ nie znajdziemy dokładnej daty premiery konsoli. Wiemy jedynie, że (również podobnie jak w przypadku PS5) zadebiutuje ona w okolicach świąt w 2020 roku. Możemy więc już przygotowywać się na świąteczną wojnę konsol.

Nie wiemy także, ile Xbox Series X będzie kosztował. Z jednej strony biorąc pod uwagę rzekome możliwości urządzenia trudno się spodziewać, aby było ono tanie. Z drugiej, PS5 ma być rzekomo tańsze, niż wiele osób podejrzewa, a Microsoft z pewnością nie będzie chciał, aby jego produkt mocno odstawał cenowo od konkurencji.

Znamy już za to jedną z gier, która dostępna będzie na premierę konsoli. Mowa o Halo Infinite, czyli kolejnej części popularnych (chociaż niekoniecznie w Europie, a bardziej w Stanach Zjednoczonych) pierwszoosobowych strzelanek.

Jak poprawnie wystawić fakturę VAT z marżą

0
Jak poprawnie wystawić fakturę VAT z marżą

Faktura VAT marża jest jedną ze szczególnych form rozliczania podatku VAT. Stanowi ona pewne odstępstwo od ogólnych zasad opodatkowania VAT, a także rozliczania takiego podatku. Najogólniej mówiąc, na podstawie faktury VAT marża sprzedawca płaci jedynie podatek od naliczonej przez siebie marży, a nie od całej kwoty. Ten typ faktury przedsiębiorca może wystawić tylko w niektórych przypadkach. Jak to prawidłowo zrobić?

Kto może wystawiać faktury VAT marża?

Faktury VAT marża wystawia się tylko w określonych sytuacjach. Dokładnie określa je Ustawa o podatku od towarów i usług. Mówi ona, że wystawiać mogą je firmy, które świadczą usługi:

  • Turystyczne,
  • Dostawy dzieł sztuki, dostawy towarów używanych,
  • Dostawy przedmiotów kolekcjonerskich i antyków.

Zgodnie z prawem podmioty działające w wyżej wymienionych obszarach mają prawo wybrać, czy stosują faktury VAT marża, czy też będą rozliczać się za pomocą standardowych faktur VAT. Wybierając rodzaj dokumentu rozliczeniowego, przedsiębiorcy muszą pamiętać o wadach i zaletach każdego z nich.

Jak wystawiać faktury VAT marża?

Każda faktura z marżą powinna zawierać zestaw niezbędnych informacji. Te określone są przez prawo. Elementy, które obowiązkowo muszą znaleźć się na dokumencie to:

  • imiona i nazwiska lub nazwy sprzedawcy i nabywcy oraz ich adresy,
  • numer NIP sprzedawcy i nabywcy,
  • data dokonania sprzedaży, a także datę wystawienia i kolejny numer faktury,
  • nazwa towaru lub usługi, jednostki miary i ilość sprzedanych towarów lub rodzaj wykonanych usług,
  • ogólna kwota należności (kwota ta powinna być określona cyframi i słownie),
  • odpowiednie oznaczenie faktury.

Istotne jest również prawidłowe oznaczenie faktury z marżą. W praktyce oznacza to, że dokument powinien zawierać adnotacje dotycząca rodzaju transakcji. Przyjęte w księgowości oznaczenia wyglądają następująco:

  • Dla sprzedaży usług turystycznych – „procedura marży dla biur podróży”,
  • Dla dostawy towarów używanych – “procedura marży – towary używane”,
  • Dla dostawy dzieł sztuki – “procedura marży – dzieła sztuki”,
  • Dla dostawy przedmiotów kolekcjonerskich i antyków – “procedura marży – przedmioty kolekcjonerskie i antyki”.

Łatwe wystawianie faktury VAT z marżą w systemie księgowym wfirma.pl możliwe jest dla każdego przedsiębiorcy. Korzystając z pomocy systemu na się pewność, że żadnego z koniecznych elementów nie zabraknie, a dokument będzie wystawiony poprawnie.

Faktura VAT a faktura VAT marża

Faktura z marżą od tej tradycyjnej różni się tym, że nie może zawierać niektórych elementów. Do takich należą: cena jednostkowa netto towaru/usług, wartość sprzedaży netto, stawka podatku VAT, kwota podatku VAT liczna od sumy sprzedaży netto, wartość towaru lub usługi brutto.

Jak obliczyć marże?

Kwota marży jest różnicą między ceną sprzedaży a ceną nabycia. Wykonując to działanie, otrzymuje się kwotę marży brutto, czyli marżę netto z podatkiem VAT. Aby dowiedzieć się, jakiej wysokości podatek VAT będzie trzeba zapłacić do Urzędu Skarbowego, trzeba obliczyć różnicę pomiędzy marżą brutto a netto. Ręcznych obliczeń można uniknąć, korzystając z programów księgowych online, które robią to automatycznie. Ustalanie wysokości marży nie jest konieczne do samego wystawiania dokumentu księgowego, wysokości tej kwoty nie umieszcza się na fakturze. Obliczenia te trzeba jednak wykonać, w procesie rozrachunków z Urzędem Skarbowym, których żaden przedsiębiorca nie uniknie.

Czym jest system SCADA?

0
Czym jest system SCADA?

System informatyczny SCADA jest wykorzystywany przede wszystkim w momencie przebiegu procesów technologicznych. Jest używany przez wiele firm, jakie za jego pomocą mogą uzyskać potrzebne wizualizacje, kontrolować przebieg procesu produkcyjnego oraz technologicznego.