piątek, Kwiecień 19, 2019

Przenoszenie danych przy zmianie komputera – przeczytaj, zanim zaczniesz

0
Przenoszenie danych przy zmianie komputera - przeczytaj, zanim zaczniesz

Życie każdego komputera kiedyś się kończy. Trzeba wtedy przenieść za pomocą pojemnego pendriva wszystkie zgromadzone przez lata dane na nowy sprzęt. Zależnie od wybranego momentu i metody może to być prosty i szybki proces lub spory problem.

Kantor internetowy – korzyści dla klienta

0
Kantor internetowy - korzyści dla klienta

Teraz wymiana walut online jest niezwykle łatwa. Wystarczy posiadać konto w kantorze internetowym, aby móc szybko i bez wychodzenia z domu dokonywać wymiany walut. Z kantora mogą korzystać zarówno osoby fizyczne jak i osoby prawne.

Kantor internetowy daje możliwość wymiany walut po bardzo korzystnych kursach (często dużo lepszych niż w kantorach stacjonarnych czy bankach) i przelania uzyskanych środków na własne konto w kraju lub za granicą lub na rachunek innej osoby lub firmy. W przypadku regularnych lub dużych wymian bardzo często można negocjować ceny kursów, co może stanowić jeszcze większą oszczędność.

Kolejną zaletą kantora internetowego jest to, że w łatwy i szybki sposób można sprawdzić bieżący np. kurs euro i usd. Co umożliwia podjęcie decyzji o dokonaniu wymiany walut w dowolnej chwili, a nie wiąże się to z bieganiem po mieście i szukaniem kantoru.

Kantor internetowy daje też duże możliwości dla kredytobiorców w walutach zagranicznych. Spłacając ratę bezpośrednio w walucie, w której kredyt został zaciągnięty, klient znacznie obniża swoje koszty, poprzez uniknięcie automatycznego przewalutowania przez bank, a dokonywania zakupu waluty po atrakcyjniejszym kursie oferowanym przez kantor internetowy.

Bardzo często kantor internetowy oferuje aplikację mobilną na telefon, co jeszcze bardziej umożliwia klientom realizowanie transakcji w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie.

Aby wyjść naprzeciw wymaganiom klientów, którzy mają mało czasu, kantory internetowe oferują również dodatki do swoich usług m.in. takie jak:

– stałe zlecenia, które umożliwia automatyczne dokonywanie kupna lub sprzedaży walut, redukuje marżę, a także daje gwarancję niższego kursu niż przy tradycyjnej transakcji;

– alerty walutowe, które ułatwiają analizę rynku walutowego, zapewniają gwarancję wybranego kursu, a co najważniejsze umożliwiają automatyczne założenie transakcji wymiany walut, kiedy wybrany kurs usd czy euro zostanie osiągnięty.

Wymiana walut online przynosi wiele korzyści, transakcje są realizowane szybko, wygodnie i bezpiecznie. Kantor internetowy gwarantuje szybką realizację transakcji – bardzo często transakcje są realizowane w 15 minut. Mogą być one dokonywanie przez całą dobę co nie byłoby możliwe w przypadku kantorów stacjonarnych.

Wsparcie sprzedaży w firmie

0
Wsparcie sprzedaży w firmie

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest sprzedaż, którą napędzają pracownicy. Dziś jednak nie musimy ograniczać się do tradycyjnych form handlu usługami z naszej oferty. Możemy skorzystać z wielu udogodnień dostępnych online, które łączy jeden wspólny cel – zwiększenie sprzedaży w firmie.

Serwer dedykowany – 5 kwestii, które warto przeanalizować przed jego wyborem

0
Serwer dedykowany – 5 kwestii, które warto przeanalizować przed jego wyborem

Serwery dedykowane zapewniają dużą swobodę w zarządzaniu, niezależność i niezawodność działania usług webowych lub portali internetowych. Zanim jednak zdecydujemy się na wybór określonego serwera, warto zwrócić uwagę na kilka kwestii.

Pozycjonowanie stron internetowych jako narzędzie marketingu internetowego

0
Pozycjonowanie stron internetowych jako narzędzie marketingu internetowego

Marketing internetowy jest dziedziną bardzo rozległą i obejmuje szerokie spektrum działań mających na celu uwidocznienie biznesu w Internecie. Jednym z ciekawszych rozwiązań w zakresie promocji stron i sklepów internetowych jest pozycjonowanie. Pomimo tego, że jest to proces wymagający dużej cierpliwości i aktualnej wiedzy na temat algorytmów Google, kampanie SEO stanowią dziś nieodłączny element niemal każdej internetowej działalności.

Przyciągnij odbiorów

Działania marketingowe w wyszukiwarce internetowej obserwujemy każdego dnia. Wystarczy zwrócić uwagę na tzw. mety opisy, na które składa się tytuł (title) oraz krótki opis podstrony (description). Ciekawe i oryginalne treści wzbudzają zainteresowanie odbiorców i przekonują ich do odwiedzenia naszej strony internetowej.

Zadbaj o optymalizację pod SEO

Z doświadczenia wiemy, że każda witryna powinna być tworzona z myślą o przyszłych działaniach promocyjnych. Nawet jeśli prowadzimy lokalny biznes, być może z czasem uwierzymy  w potencjał drzemiący w internetowych wyszukiwarkach i zdecydujemy się na pozycjonowanie strony internetowej. Warto być przygotowanym na taką ewentualność i już na etapie projektowania witryny zadbać o jej odpowiednią architekturę, ilość podstron, tematykę, przyjazne adresy URL, zoptymalizowane grafiki oraz linkowanie wewnętrzne. Warto także wspomnieć o interesujących, unikalnych, a zarazem urozmaiconych słowami kluczowymi treściach, które spotkają się zarówno z aprobatą robotów wyszukiwarki Google, jak i osób odwiedzających naszą stronę.

Płatne wyniki wyszukiwania

Na efekty pozycjonowania stron internetowych niestety trzeba poczekać. Zaletą jest z kolei to, że wykorzystując etyczne i sprawdzone metody można wypracować efekty, które przez długi czas będą działać na naszą korzyść. Jeśli jednak tradycyjne pozycjonowanie to dla nas mało, warto połączyć je z reklamami Google AdWords. Znajdują się one nad organicznymi wynikami wyszukiwania i są wyświetlone natychmiast po rozpoczęciu kampanii.

Dobierz rozwiązanie dla swojej witryny

Bez dwóch zdań, pozycjonowanie stron internetowych stanowi niezmiernie istotny element każdej e-marketingowej strategii. Jeśli chcesz się dowiedzieć, z jakich narzędzi skorzystać, aby poznać mocne i słabe strony swojej witryny oraz poprawić swoją widoczność w sieci, koniecznie odwiedź portal emarketing.pl. Znajdziesz tam wiele cennych porad z zakresu marketingu internetowego!

Zapraszamy – https://www.emarketing.pl/oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/

Dobre opisy produktów – zobacz, jak je przygotować

0
Dobre opisy produktów – zobacz, jak je przygotować

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie. Z roku na rok przybywa osób, które chętnie robią zakupy w sieci. Dlaczego? Bo są wygodniejsze, a często również tańsze. Dla firm, które prowadzą sklepy internetowe, to dobra a zarazem zła wiadomość. E-sklepów również przybywa, a zyskanie przewagi konkurencyjnej jest coraz większym wyzwaniem. Jednym ze sposobów na wzmocnienie swojej pozycji w branży jest zadbanie o dobre opisy produktów. Zobacz, dlaczego i w jaki sposób je przygotować.

Aby zrozumieć, czemu opisy produktów są tak ważne, warto spojrzeć na e-zakupy z perspektywy klienta. Kiedy wchodzisz do sklepu stacjonarnego, możesz dokładnie obejrzeć każdy produkt, który Cię interesuje – dotknąć go, przeczytać etykietę, sprawdzić skład, a czasem powąchać czy skosztować. W sieci polegasz jedynie na tym, co widzisz i… co przeczytasz. Gdy opisu produktu brak, a Ty jako klient jesteś pozostawiony sam sobie, prawdopodobnie (zwłaszcza gdy ten sam towar możesz zamówić w innych miejscach i go nie znasz) wybierzesz inny e-sklep.

Jeśli więc chcesz:

  • zapewnić swoim klientom rzetelne informacje o produktach,
  • zachęcić ich do dokonania zakupu,
  • wzmocnić działania SEO,

bez dobrych opisów produktowych się nie obejdzie.

Skuteczne opisy produktów, czyli jakie?

Profesjonalny opis produktu jest czymś znacznie więcej niż etykietą z „suchymi danymi”, a więc cechami sprzedawanego towaru. Gdyby to wystarczyło, mógłbyś po prostu przekopiować specyfikację techniczną i gotowe.

Tymczasem potrzebujesz czegoś więcej, aby przekonać klienta do zakupu tego konkretnego produktu. W opisie musisz przekuć jego cechy na praktyczne korzyści dla kupującego. W czym rzecz? Wyobraź sobie, że masz do sprzedania krem do twarzy, a w jego składzie znajduje się np. kwas hialuronowy i witamina C. Co to mówi zwykłemu czytelnikowi? Dla niego będą to skomplikowane i „mądrze brzmiące” nazwy. Czy zadziała? Do pewnego stopnia tak. Jeśli jednak wyjaśnisz, że wspomniany kwas hialuronowy wspomaga nawilżenie skóry, czyniąc ją miękką i gładką, a witamina C rozjaśnia cerę – czytelnik będzie wiedział, czy produkt jest dla niego oraz dlaczego.

W dobrym opisie produktu warto zadbać również o:

  • przejrzysty układ graficzny – dobrze sprawdzają się opisy produktów z wypunktowaniami, hasłowymi nagłówkami i łączące tekst z obrazami,
  • przyjazny, prosty język – używaj krótkich zdań, unikaj skomplikowanych peryfraz, pisz prosto do celu,
  • odpowiednią długość opisu – optymalna w większości przypadków mieści się między 500 a 1000 znaków,
  • nasycenie treści pasującymi słowami kluczowymi – aby wzmocnić pozycjonowanie serwisu.

Istotna jest również absolutna unikalność opisów. Nie kopiuj ich np. z materiałów przesłanych przez producenta.

Jak przygotować opisy produktów?

Jeśli masz rozbudowany sklep internetowy z tysiącami produktów, czeka Cię spore wyzwanie. Aby mu podołać, rozpocznij od:

  • przygotowania ogólnych opisów kategorii tematycznych produktów,
  • opisania produktów, które najlepiej się sprzedają lub które chcesz najbardziej promować – stopniowo możesz dodawać kolejne.

Aby zaoszczędzić czas i zyskać pewność, że treści produktowe zostaną przygotowane poprawnie, skorzystaj z pomocy ekspertów. Pisaniem opisów może się zająć profesjonalna agencja copywriterska. To rozwiązanie, dzięki któremu zaoszczędzisz czas i zyskasz realne korzyści. Warto je więc rozważyć.

Jaki wybrać system CMS dla strony WWW?

0
Jaki wybrać system CMS dla strony WWW?

Założenie własnej strony WWW nie jest trudnym zadaniem. W ramach usług hostingowych można korzystać m.in. z instalatorów aplikacji, które umożliwiają założenie strony internetowej z systemem CMS bez specjalistycznej wiedzy. Zanim jednak nasza strona zacznie działać, musimy się zdecydować, z którego systemu CMS chcemy skorzystać.

Budowanie wizerunku marki

0
Budowanie wizerunku marki

Po zbudowaniu tożsamości marki zaczynamy pracować nam jej wizerunkiem. Wiele firm pozostaje przy tożsamości i czasem może się wydawać, że to wystarczy. Takie myślenie może prowadzić do zderzenie ze ścianą rzeczywistości. Wizerunek trzeba zbudować dokładnie tak samo jak tożsamość.

Postrzeganie marki

Postrzeganie marki składa się na kilka czynników. Po pierwsze jest to poziom znajomości danej marki. Najlepiej jeśli potencjalni klienci będą nas kojarzyć już po zauważeniu loga czy usłyszeniu nazwy firmy. Po drugie jakie emocje wywołuje nasza marka. Czy jest to pozytywne, negatywne czy całkowicie obojętne nastawienie. Następny czynnik to nasze położenie w hierarchii innych firm. Jesteśmy w czołówce a może plasujemy się gdzieś pośrodku? Zachowanie firmy w stosunku do klienta zawsze będą zapamiętywane. A to czy mamy stałych odbiorców będzie miało swoje skutki.

Jak budować?

Na pewno czasem widzieliście nie raz dane kontaktowe jakiejś firmy w internecie, po których ślad się urywa. W dzisiejszych czasach klient potrzebuje informacji o marce. Czym się zajmuje, jaki ma cel. Jeśli będziemy wrzucać tylko nasze dane do kontaktu do nie zachęcimy potencjalnych odbiorców do zakupu naszego produktu i usługi. Najpierw trzeba ich do siebie przekonać. Pamiętajmy, że przeciętny użytkownik internetu w ciągu paru sekund potrafi stwierdzić, że odwiedza właśnie stronę firmy, która zajmuje się tym czego on potrzebuje. Dlatego tak ważna jest przejrzysta strona internetowa. Chwytliwy slogan na stronie głównej na pewno będzie pomocny. Pracując nad wizerunkiem nie skupiajmy się tylko na słowie bo obrazy, grafika i zdjęcia bardzo dobrze trafiają do klientów. Zaczynając od loga kończąc na grafice wrzuconej do jeden z podstron na twojej witrynie. Wszystko ma znaczenie. Reklamy, które wrzucasz do internetu też będą budować twój wizerunek. Nie skupiaj się tylko na sprzedaży kiedy tworzysz reklamę. Wykorzystaj ją do wzmocnienia twojego wizerunku na rynku. 

Czy być konsekwentnym?

Odpowiedź brzmi zarówno tak jak i nie. Nasza marka powinna być określona i powinniśmy się trzymać naszych celów, które sobie ustaliliśmy. Jednak nie możemy zapominać o tym jak świat się zmienia. Ludzie chcą nowych rzeczy. Trendy zmieniają się z roku na rok a to co kiedyś było uznawane, że świetne dzisiaj może okazać się po prostu słabe. Dlatego raz na jakiś czas powinniśmy dostosować się do biegnącego świata.

Więcej na temat budowanie wizerunku marki znajdziesz tutaj

Rozpoczynasz przygodę z programowaniem? Sprawdź jak otrzymać dofinansowanie do kursu

0
Rozpoczynasz przygodę z programowaniem? Sprawdź jak otrzymać dofinansowanie do kursu

Programistą może zostać każdy. Wystarczą chęci, zapał do pracy oraz duże pokłady wolnego czasu, który można poświęcić na zapoznanie się z językami programowania i tworzenie własnych projektów. Nauka programowania to także sztuka odnajdywania rozwiązań na ukryte w kodzie błędy, których obecność staje się problemem w finalnej wersji programu. Dlatego niezwykle ważne jest, by programowanie zacząć od kursu IT. Dzięki niemu nauczymy się przydatnych, podstawowych praktyk, które kodowanie wzniosą na zupełnie inny poziom.

Zarządzanie sprzedażą miejsc noclegowych – Channel Manager

0
Zarządzanie sprzedażą miejsc noclegowych - Channel Manager

Sprzedaż miejsc noclegowych w różnych serwisach internetowych to dzisiaj codzienność. Coraz więcej hoteli, pensjonatów i hosteli przyłącza się do najbardziej znanych i popularnych portali noclegowych. Dość ciekawym narzędziem jest zatem Channel Manager czyli specjalny system skierowany właśnie do obiektów noclegowych. Na czym polega jego działanie i czy przynosi to jakieś korzyści? O tym poniżej.

Zasady działania Channel Manager

Narzędzie Channel Manager jest nowoczesnym rozwiązaniem skierowanym tak naprawdę nie tylko do najlepszych hoteli, ale do każdego obiektu oferującego noclegi. Głównym celem tego rozwiązania jest ułatwienie zarządzania ofertą i współpracy z różnego rodzaju portalami. Otóż sprzedaż miejsc noclegowych w Internecie, a dokładniej oferowanie ich na stronach znanych każdemu internaucie i turyście pozwala znacznie zwiększyć zainteresowanie danym obiektem. Internet jest przecież najszybszą drogą dotarcia do potencjalnego klienta. Stąd też coraz większa liczba hoteli czy hosteli decyduje się na podjęcie współpracy nie z jednym, ale z kilkoma lub nawet kilkunastoma portalami noclegowymi. Może to być zadanie ciężkie do ogarnięcia, gdyż należałoby na każdej stronie zarządzać cenami, dostępnością pokoi czy też udogodnień osobno. I tutaj właśnie pojawia się wielkie ułatwienie w postaci Channel Managera. Wszystkie informacje są integrowane przez specjalny system, dlatego też zmiany cen, wprowadzanie nowych zasad czy też uaktualnianie dostępności oferty dokonują się automatycznie. Co więcej zarządzanie całą ofertą sprzedażową na nawet kilkunastu portalach odbywa się jednocześnie z poziomu jednego programu.

Channel Manager – korzyści i zalety

Dzięki Channel Managerowi zarządzanie obiektem noclegowym jest niezwykle proste i przyjemne. Z pewnością obsługa jednego programu, który odpowiada za zarządzanie kilkoma stronami jednocześnie jest o wiele bardziej komfortowe niż, gdyby zaszła potrzeba robienia tego osobno. Co ciekawe dostępne są także dodatkowe opcje, które pozwalają między innymi monitorować i porównywać ceny oferowane przez konkurencję czy też wiele innych. Do największych zalet jakie posiada narzędzie tego typu jakim jest na przykład Channel Manager IdoSell Booking należą przede wszystkim:

• oszczędność czasu
• zwiększona sprzedaż
• jasne zasady działania
• prosta obsługa
• pełne bezpieczeństwo
• komfort i wygoda

Korzystając z tego narzędzia można zapewnić własnemu obiektowi lepsze prosperowanie, a pracownikom wygodę i komfort na najwyższym poziomie. Zarządzanie sprzedażą noclegów w sieci jeszcze nigdy nie było tak proste!