poniedziałek, Grudzień 17, 2018

Rozpoczynasz przygodę z programowaniem? Sprawdź jak otrzymać dofinansowanie do kursu

0
Rozpoczynasz przygodę z programowaniem? Sprawdź jak otrzymać dofinansowanie do kursu

Programistą może zostać każdy. Wystarczą chęci, zapał do pracy oraz duże pokłady wolnego czasu, który można poświęcić na zapoznanie się z językami programowania i tworzenie własnych projektów. Nauka programowania to także sztuka odnajdywania rozwiązań na ukryte w kodzie błędy, których obecność staje się problemem w finalnej wersji programu. Dlatego niezwykle ważne jest, by programowanie zacząć od kursu IT. Dzięki niemu nauczymy się przydatnych, podstawowych praktyk, które kodowanie wzniosą na zupełnie inny poziom.

Zarządzanie sprzedażą miejsc noclegowych – Channel Manager

0
Zarządzanie sprzedażą miejsc noclegowych - Channel Manager

Sprzedaż miejsc noclegowych w różnych serwisach internetowych to dzisiaj codzienność. Coraz więcej hoteli, pensjonatów i hosteli przyłącza się do najbardziej znanych i popularnych portali noclegowych. Dość ciekawym narzędziem jest zatem Channel Manager czyli specjalny system skierowany właśnie do obiektów noclegowych. Na czym polega jego działanie i czy przynosi to jakieś korzyści? O tym poniżej.

Zasady działania Channel Manager

Narzędzie Channel Manager jest nowoczesnym rozwiązaniem skierowanym tak naprawdę nie tylko do najlepszych hoteli, ale do każdego obiektu oferującego noclegi. Głównym celem tego rozwiązania jest ułatwienie zarządzania ofertą i współpracy z różnego rodzaju portalami. Otóż sprzedaż miejsc noclegowych w Internecie, a dokładniej oferowanie ich na stronach znanych każdemu internaucie i turyście pozwala znacznie zwiększyć zainteresowanie danym obiektem. Internet jest przecież najszybszą drogą dotarcia do potencjalnego klienta. Stąd też coraz większa liczba hoteli czy hosteli decyduje się na podjęcie współpracy nie z jednym, ale z kilkoma lub nawet kilkunastoma portalami noclegowymi. Może to być zadanie ciężkie do ogarnięcia, gdyż należałoby na każdej stronie zarządzać cenami, dostępnością pokoi czy też udogodnień osobno. I tutaj właśnie pojawia się wielkie ułatwienie w postaci Channel Managera. Wszystkie informacje są integrowane przez specjalny system, dlatego też zmiany cen, wprowadzanie nowych zasad czy też uaktualnianie dostępności oferty dokonują się automatycznie. Co więcej zarządzanie całą ofertą sprzedażową na nawet kilkunastu portalach odbywa się jednocześnie z poziomu jednego programu.

Channel Manager – korzyści i zalety

Dzięki Channel Managerowi zarządzanie obiektem noclegowym jest niezwykle proste i przyjemne. Z pewnością obsługa jednego programu, który odpowiada za zarządzanie kilkoma stronami jednocześnie jest o wiele bardziej komfortowe niż, gdyby zaszła potrzeba robienia tego osobno. Co ciekawe dostępne są także dodatkowe opcje, które pozwalają między innymi monitorować i porównywać ceny oferowane przez konkurencję czy też wiele innych. Do największych zalet jakie posiada narzędzie tego typu jakim jest na przykład Channel Manager IdoSell Booking należą przede wszystkim:

• oszczędność czasu
• zwiększona sprzedaż
• jasne zasady działania
• prosta obsługa
• pełne bezpieczeństwo
• komfort i wygoda

Korzystając z tego narzędzia można zapewnić własnemu obiektowi lepsze prosperowanie, a pracownikom wygodę i komfort na najwyższym poziomie. Zarządzanie sprzedażą noclegów w sieci jeszcze nigdy nie było tak proste!

5 sposobów na ożywienie Twojego sklepu internetowego

0
5 sposobów na ożywienie Twojego sklepu internetowego

Prowadząc sklep internetowy zawsze może pojawić się moment, kiedy po początkowej prospericie, nagle słupki sprzedaży zaczną regularnie maleć. Jak zabezpieczyć się przed taką sytuacją i przede wszystkim jak sobie z nią poradzić? Poniżej znajdziecie kilka skutecznych rozwiązań, które mogą reaktywować Wasz e-commerce i ożywić sprzedaż!

Zacznij prowadzić bloga

Produkty w dobrych cenach i o wysokiej jakości to jedna kwestia, ale nie można przy tym zapominać także o jakościowym contencie na stronie. Blog może być bardzo skutecznym sposobem kierowania ruchu na stronę internetową. Dzięki wartościowym poradnikom można zdobyć nowych-stałych klientów.

Co ważne, dobrze prowadzony blog e-commerce wspomaga także pozycjonowanie witryny. Z kolei lepsze pozycje w wyszukiwarkach powinny wymiernie przełożyć się na sprzedaż kluczowych dla sklepu produktów. Zyskujemy dwa w jednym.

Wykorzystaj reklamy digitalowe

Obecnie istnieje wiele reklamowych możliwości, by skierować ruch na stronę sklepową i zbudować wysoki współczynnik konwersji. To aż wstyd z nich nie korzystać! Szczególnie, że Google Ads czy Facebook Ads to rozwiązania relatywnie tanie, które pozwalają utrzymać sprzedaż na określonym pułapie za relatywnie niską cenę.

Co prawda dokładne targetowanie reklam wymaga specjalistycznej wiedzy, jednak jest w Polsce wiele agencji czy freelancerów, którzy wesprą w zakresie optymalizacji kampanii digitalowej. Warto skorzystać z ich wsparcia, by maksymalnie wykorzystać swój budżet reklamowy i nie przepalać go na mało skuteczne testy.

Wykorzystaj bazę, którą masz

Masz już bazę klientów? Wyślij do nich mailing! To skuteczne przypomnienie o Twoim sklepie i Twoich specjalnych ofertach. Dobrze przygotowany mailing może korzystnie wpłynąć na budowanie sprzedaży i być ważnym punktem lejka.

Zastosuj remarketing

Jeśli Twój sklep działa od dłuższego czasu, a Ty masz w witrynie zaimplementowany pixel Facebooka czy kod remarketingowy Google, to warto wykorzystać remarketing. To doskonały sposób, by przypomnieć swoim klientom/niedoszłym klientom o swoim sklepie. Poprzez kampanię remarketingową stwarzamy wrażenie wszechobecności marki, a jednocześnie możemy zaproponować specjalne oferty dla osób, które nie sfinalizowały transakcji.

Umiejętnie wykorzystany remarketing to doskonały sposób na domknięcie sprzedaży i poradzenie sobie z porzuconymi koszykami zakupowymi, co od lat jest zmorą właścicieli sklepów internetowych.

Atrakcyjne opisy produktów.

Większa wagę przyłóż także do opisów produktów. One również mają niebagatelny wpływ na decyzje zakupowe. To przecież karta produktu i jego opis są często ostatnim punktem przed sprzedażą. Warto opracować je nie tylko w sposób kreatywny, ale przede wszystkim zgodny z prawdą i dokładnie opisujący właściwości towaru. Przejrzystość komunikacji ma tym w kontekście nieocenione znaczenie.

Jeśli wykorzystasz powyższe wskazówki, to masz szanse ożywić sprzedaż w swoim sklepie bez znaczącego obniżenia cen. To proste metody pozwolą Ci ponownie zaktywizować Twój e-commerce i dać mu drugi oddech!

Chcesz ożywić swój sklep internetowy? Sprawdź ofertę – Software House SmartBees

Sklep internetowy na abonament – co przemawia na korzyść wybrania sklepu w modelu SaaS?

0
Sklep internetowy na abonament – co przemawia na korzyść wybrania sklepu w modelu SaaS?

Jeśli decydujemy się na prowadzenie własnego sklepu internetowego, to będziemy potrzebować oprogramowania. Bez niego niemożliwe jest rozpoczęcie swojej przygody w e-biznesie jako internetowy sprzedawca. Do dyspozycji mamy szereg opcji, gdyż oprogramowanie można pozyskać na kilka sposobów. Jedne z nich są tańsze a drugie droższe. Przykładowo zlecenie stworzenia e-sklepu od podstaw wymaga czasu i dużych nakładów finansowych, a zdecydowanie się na sklep w modelu SaaS pozwala na szybkie otwarcie sklepu i to niskim kosztem. Z całą pewnością warto przyjrzeć się korzyściom płynącym posiadania sklepu na abonament.

Robot przemysłowy – co to takiego?

0
Robot przemysłowy - co to takiego?

Każda firma stara się regularnie usprawniać swoje działania. Szybszy czas pracy gwarantuje większe dochody, a to na nich zależy każdemu przedsiębiorstwu. Można je uzyskać poprzez zautomatyzowanie pewnych procesów zachodzących w zakładzie, czyli wykorzystanie nowoczesnych robotów przemysłowych. Mimo iż w polskich firmach nie pojawiają się one zbyt często, taki robot przemysłowy po raz pierwszy pojawił się na rynku sporo czasu temu i od tej pory przyczynia się do rozwoju największych działalności.

Robotem przemysłowym nazywa się manipulacyjne urządzenie, które automatyzuje różnorodne procesy. Można nim sterować automatycznie, zwykle przy pomocy specjalnego pilota. Większość robotów daje się programować. Firmy ustalają więc od razu zakresy ich działań i powierzają im konkretne zadania, określając także czas ich wykonywania. Nie muszą potem już niczym się przejmować. Maszyny otrzymują dość dużą swobodę i potrafią zupełnie samodzielnie kontrolować nawet trudne i skomplikowane procesy. A co daje samym firmom taka optymalizacja procesu produkcyjnego? Pozwala przede wszystkim na ograniczenie ilości zatrudnianych pracowników. Siłę ludzkich rąk zastępują nowoczesne maszyny, dzięki czemu pracodawca może oszczędzać pieniądze na samych pensjach wypłacanych pracownikom. Roboty zazwyczaj działają też szybciej. Są w stanie wykonywać poszczególne zadania znacznie lepiej i dokładniej od samego człowieka, nigdy nie popełniając żadnych błędów. Oczywiście wynika to z ich właściwego zaprogramowania. Dzięki niemu każdy robot zaczyna pracować sam i często robi to kilkukrotnie szybciej i lepiej od normalnego pracownika.

Roboty przemysłowe znajdują dla siebie zastosowanie w wielu zakładach i placówkach firmowych. Sposób ich działania został dokładnie opisany na stronie internetowej Universal Robots. Wystarczy zapoznać się z charakterystyką tych maszyn i odkryć ich niesamowite możliwości, aby zechcieć w nie zainwestować i wprowadzić je do swojego biznesu. To szansa na dodatkowy zarobek.

Komu zlecić zaprojektowanie strony internetowej w Poznaniu?

0
Komu zlecić zaprojektowanie strony internetowej w Poznaniu?

Zlecenie wykonania strony internetowej, właśnie dzięki internetowi i innym nowoczesnym technologiom, można zlecić dowolnemu podmiotowi nie tylko w kraju, ale też i za granicą. Mimo to, zlecenie wykonania witryny często najlepiej jest powierzyć firmie lokalnej. Zleceniodawcy z Poznania i okolic, którzy potrzebują takiej usługi, znajdą wiele firm na miejscu.

EDI – uniwersalny język w biznesie

0
EDI – uniwersalny język w biznesie

Elektroniczna wymiana danych, czyli EDI tworzy uniwersalny język między firmami. Na czym polega technologia EDI i kto może zyskać na niej najwięcej?

Serwer a hosting – czym to się różni?

0

Własna strona internetowa lub usługa online to może być dobry sposób na biznes. Aby jednak je uruchomić, trzeba jeszcze umieścić odpowiednie pliki na serwerze podłączonym do internetu. W tym celu można skorzystać z usługi hostingu. Wiele osób myli jednak serwer i hosting. Tymczasem obydwa te terminy nie znaczą wcale to samo.

Narzędzia marketingu internetowego dla sklepów

0
Narzędzia marketingu internetowego dla sklepów

E-commerce jest branżą, w której konieczne jest wykorzystywanie szerokiej gamy narzędzi marketingowych. Ogromna konkurencyjność sprawia, że nie można zignorować żadnego sposobu na dotarcie do Klienta. Na szczęście dostępnych metod jest naprawdę dużo. Jakie sposoby są obecnie najczęściej wykorzystywane przez sklepy internetowe, by skutecznie promować działalność? Przyjrzyjmy się temu!

Chwilówka krok po kroku. Jak skutecznie ją otrzymać?

0
Chwilówka krok po kroku. Jak skutecznie ją otrzymać?

Szybkie pożyczki krótkoterminowe są doskonałym rozwiązaniem na ekspresowe podreperowanie domowego budżetu. Nagłe wydatki, brak własnych oszczędności, zamknięta droga do pożyczki bankowej, to wszystko kieruje ludzi po chwilówki. Jak sprawnie, skutecznie wystąpić o chwilówkę? Co należy zrobić, aby uzyskać korzystną pożyczkę krótkoterminową?