poniedziałek, Listopad 30, 2020

Sprzedaż online w dobie kryzysu

0
SMS marketing

W obecnej dobie kryzysu wiele firm przeżywa znaczne trudności. Przedsiębiorstwa, które dalej chcą zachować dobrą pozycję na rynku, muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Wiele osób stawia więc na sprzedaż online. Jak to robić skutecznie?

Jak skutecznie sprzedawać online?

Przestawiając się na sprzedaż online, trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników. Po pierwsze, znacznie trudniej jest utrzymać uwagę klientów rozmawiając przez Skype lub telefon, niż ma to miejsce na żywo. Dlaczego? Niektórzy mogą mieć pootwierane dodatkowe zakładki w komputerze, które zdarza im się przeglądać podczas rozmów biznesowych. A same video-rozmowy – zwłaszcza, gdy jest ich kilka jednego dnia – potrafią bardzo męczące. Ponadto, ludzie, którzy więcej czasu spędzają w domu, chętniej szukają informacji na własną rękę w Internecie, zamiast ograniczać się do rozmów z dostawcami.

Jak się dostosować do tej nowej rzeczywistości? Nasz przekaz powinien być jeszcze bardziej dostosowany do potrzeb klienta. Musi przekazać mu najważniejsze informacje w formie krótkiej, zwięzłej i ciekawej. Zamiast zajmować klientowi godzinę, lepiej opowiedzieć o przygotowanym rozwiązaniu w kilku zdaniach – ewentualnie pokazać 3 slajdy, zamiast 20. Podstawą we współczesnych czasach jest też dobra strona internetowa, która zachęca do kontaktu.

SMS marketing

SMS-y stają się coraz ważniejszym elementem skutecznego marketingu. Ludzie cały czas znajdują się w biegu i nie mają czasu na bezpośrednią komunikację – co więcej, każdy z nas ma smartfona. Dlatego spersonalizowane, ukierunkowane wiadomości tekstowe stają się bardzo skuteczne. Co za tym przemawia? SMS marketing to dużo bardziej bezpośrednie rozwiązanie niż email lub media społecznościowe. SMS-y pozwalają na używanie skrótów, dzięki czemu klienci szybko mogą zapoznać się ze słowami kluczowymi, które pozostaną w ich umysłach. Wiadomości tekstowe można też skutecznie łączyć z innymi kanałami, na przykład wysłanie SMS o treści: „Czy przeczytałeś nasz email” skutecznie zwiększy współczynnik otwierania wiadomości e-mail.

Kiedy takie rozwiązanie okazuje się szczególnie skuteczne? Podczas kampanii okolicznościowych SMS może stanowić doskonały bodziec zakupowy. Klient może otrzymać wiadomość w dniu swoich urodzin z poinformowaniem, że w skrzyńce mailowej, czeka na niego atrakcyjna oferta. Dotyczy to również różnych świat i innych okazji. Warto korzystać też z kampanii konkursowych, podczas których zainteresowani za pomocą SMS-u zwrotnego mogą odpowiedzieć na pytanie. Jest to także skuteczny sposób na przypomnienie o ważnym wydarzeniu oraz powiadomienie klienta o dobrej promocji.

Raport zakupów internetowych w Polsce 2020 – E-commerce raport

0
sklep internetowy

Według raportu ,,E-commerce w Polsce 2020’’ wysnuwają się dwie główne myśli. Po pierwsze w ogromnym stopniu rośnie liczba osób robiących zakupy przez internet. Po drugie do tego celu wykorzystywane są w dużym stopniu smartfony. Dokładny raport dotyczący tego zjawiska został przygotowany przez Gemius wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej. Jest to już 8 edycja tego badania. Co z niego wynika? Kto korzysta z oferty sklepów internetowych? Co i dlaczego kupują użytkownicy internetowi? Zaczynamy!

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/e-commerce-w-polsce-raport-za-2020-rok/ 

Jak prezentuje się raport e-commerce w naszym kraju?

W naszym kraju z zakupów internetowych korzysta już 73% wszystkich użytkowników. Jest to ogromna liczba w porównaniu do kilkunastu ostatnich lat. Można określić to mianem ,,lawinowego wzrostu’’. Rynek telekomunikacyjny w Polsce z roku na rok rośnie. Coraz więcej Polaków decyduje się na jakiś internetowy zakup. Od 2019 roku liczna osób, które zakupiły coś online wzrosła o 11%. Autorzy raportu ,,E-commerce w Polsce 2020’’ argumentują, że: 

,,ZNACZENIE MOŻE MIEĆ TU OKRES PANDEMII I OBOSTRZEŃ W ŻYCIU GOSPODARCZYM I SPOŁECZNYM, KTÓRY SKŁONIŁ WIELE OSÓB DO KUPOWANIA PRZEZ INTERNET’’.

Kto kupuje w sklepach internetowych?

Ludzie wybierający sklepy internetowe są najczęściej osobami do 34 roku życia, posiadający wykształcenie wyższe i oceniający swoją sytuację finansową jako dobrą. 

Z oferty sklepów internetowych chętniej korzystają kobiety, niż mężczyźni. Najliczniejszą grupę stanowią osoby w wieku 35-49 z wykształceniem średnim oraz ci mieszkający w miastach liczących powyżej 200 tys. mieszkańców.

pastedGraphic.png

Źródło: Gemius Polska

Co kupujemy przez internet i dlaczego?

Tradycyjną zaletą zakupów w internecie jest:

  • wygoda,
  • łatwość,
  • większa możliwość wyboru niż w sklepach stacjonarnych.

Co kupują Polacy?

Wśród najpopularniejszych kategorii są:

  • odzież wraz z dodatkami i akcesoriami,
  • buty,
  • kosmetyki/perfumy,
  • książki,
  • płyty,
  • filmy,
  • bilety do kina/teatru (badanie obejmuje rok czyli także czas sprzed zamknięcia kin i teatrów wymuszonego epidemią).

Jak internauci robią zakupy przez internet? 

Tak jak wspomnieliśmy na początku tego artykułu należy zwrócić uwagę na jeszcze jedną bardzo istotną rzecz. Chodzi dokładnie o smartfony. Młodzi ludzie najchętniej do zakupów online wykorzystują telefony komórkowe. Ogólnie rzecz biorąc to najbardziej popularnym urządzeniem do zakupów internetowych jest laptop. Robiąc zakupy sięga po niego 80% badanych. Telefony wybiera 69% osób, a komputer stacjonarny 50% internautów. Niemniej jednak najmłodsi użytkownicy e-commerce zdecydowanie sięgają po smartfona – wybiera go 92% badanych osób w wieku 15-24 lat.

Zobacz też: http://www.challengegroup.pl/jak-rozlozyc-na-raty-zaleglosci-podatkowe/ 

Wykres świecowy — jak go czytać?

0
Wykres świecowy

Jeśli interesujesz się giełdą i zamierzasz rozpocząć przygodę z tradingiem, najpierw naucz się czytania wykresów. Są nie tylko podstawą dla wszelkich narzędzi giełdowych i oscylatorów, ale również stanowią samodzielne źródło informacji o tym, co dzieje się na rynku. Najbardziej przydadzą ci się podczas handlu walutami, ale to nie jedyne ich zastosowanie.

Usuwanie negatywnych opinii w wykonaniu fachowców

0
Usuwanie negatywnych opinii w wykonaniu fachowców

A może warto zdecydować się na dobrej jakości specjalistów od tego właśnie konkretnego zagadnienia, jakim jest usuwanie negatywnych opinii? Dlaczego w ogóle trzeba dbać o ten aspekt? Czy jest on rzeczywiście ważny w ramach tej właśnie konkretnej sprawy? Jak zaś wygląda fachowe usuwanie negatywnych opinii w wykonaniu speców od tego właśnie zagadnienia?

Bardzo dużo osób posiada własne firmy. Niektórzy jednak do końca nie wiedzą, co liczy się, by można było liczyć na zyski tak naprawdę wyłącznie na najwyższym możliwym poziomie. Między innymi ważna sprawa odnosząca się właśnie do tej konkretnej materii jest taka, że liczy się tutaj niewątpliwie kilka aspektów. O czym na pewno nie można zapominać? Bez wątpienia można odnieść sukces w danej branży tylko i wyłącznie wtedy, kiedy dany właściciel zna się rzecz jasna na wykonywanych przez siebie zadaniach. Dzięki temu bowiem usługi będą rzeczywiście na wysokim poziomie. I to pod wieloma względami. Co jeszcze jest na pewno tutaj wyjątkowo ważne? Na pewno taka sprawa, że trzeba oferować usługi mające atrakcyjne warunki w temacie finansowym. Co jeszcze jest ważne w ramach tego właśnie konkretnego czynnika? Niewątpliwie taka sprawa, że bez żadnego problemu liczy się także reklama. Tak samo, jak pozytywne opinie. Jest zatem minimum kilka kwestii, które powinny być wzięte pod uwagę, by odnosić istotnie sukcesy w ramach danej kategorii.

Na stronie internetowej https://good-opinion.pl/ jest wiele cennych informacji na temat specjalistów, którzy dbają o wizerunek. Co jednak powoduje, że usuwanie negatywnych opinii to ważna usługa? Rzecz jasna wykonywana przez fachowców właśnie od tego konkretnego tematu? Aktualnie coraz więcej osób decyduje się właśnie na pomoc specjalistów tak naprawdę z prawdziwego zdarzenia. Ogólnie opinie mają zaś spore znaczenie. Klienci w trakcie podejmowania ostatecznych decyzji zwracają uwagę między innymi na ten konkretny aspekt. O czym jeszcze zasadniczo nie powinno się zapominać? Na pewno ważna sprawa odnosząca się właśnie do tego aspektu jest taka, że bez żadnego problemu można ogólnie zdecydować się na rożnych specjalistów. Koniec końców opinie mają zaś duże znaczenie. Najlepiej, by konkretna firma miała zaś recenzje kształtujące się w przedziale od 4.20 do 4.50. O tym rzecz jasna temacie w ogóle nie powinno się zapominać. Poza tym najlepiej, by tych recenzji było stosunkowo sporo. Wtedy można liczyć na duże zainteresowanie konkretnymi usługami albo produktami.

Co mają zaś zrobić osoby, które posiadają relatywnie dużo kiepskich recenzji? W takiej sytuacji na pewno (na samym początku) warto przeczytać artykuł ze strony internetowej https://good-opinion.pl/opinie-google-wszystko-co-musisz-o-nich-wiedziec/. Warto podkreślić, że tam można bowiem znaleźć wszystkie najważniejsze informacje dotyczące tego konkretnego zagadnienia. Okazuje się, że są sposoby, by usuwanie negatywnych opinii odbywało się całkowicie profesjonalnie. Przez takie właśnie recenzje Twoja średnia ocen spadła znacznie poniżej poziomu 4.20? A może sprawa jest taka, że masz stosunkowo mało dobrych opinii? W takiej sytuacji warto zdecydować się na profesjonalne usuwanie negatywnych opinii. Jak działała fachowcy w ramach tej właśnie usługi? Między innymi analizują recenzje pod kątem regulaminu. Są bowiem opinie pisane niezgodnie z regulaminem. W takiej właśnie sytuacji mogą być rzecz jasna bez żadnego problemu usunięte. Co jeszcze jest tutaj ważne? Na pewno taka sprawa, że usuwanie negatywnych opinii jest legalne i odbywa się zgodnie z prawem.

Taśmy z nadrukiem – producent musi być profesjonalny

0
Taśmy z nadrukiem

Chcesz zdecydować się na dobrej jakości taśmy z nadrukiem? W takiej sytuacji musisz na samym początku (w ramach tego konkretnego czynnika) zdecydować się rzecz jasna na profesjonalnych producentów. Tak naprawdę jest to bowiem jedyna droga do tego, by zakupy były udane i rzecz jasna satysfakcjonujące….

Aktualnie nie brakuje Polaków decydujących się na taśmy z nadrukiem. Dlaczego? Więcej na ten temat znajduje się chociażby na stronie internetowej https://tasma-z-nadrukiem24.pl/. Co sprawia, że naprawdę warto jednak wybierać elementy tego typu? Myślimy, że warto rozpocząć ten artykuł od tej konkretnej sprawy. Będzie to zaś punkt wyjściowy do dalszych rozważań. Okazuje się, że zasadniczo taśmy z nadrukiem mają po swojej stronie rozmaite, tak naprawdę niezaprzeczalne, zalety. To między innymi fakt, że są bardzo eleganckie. Poza tym są solidne i jednocześnie wytrzymałe; tutaj odporność na działanie rozmaitych czynników jest na bardzo wysokim poziomie. A dla innych osób z kolei najważniejsze jest to, że takie właśnie taśmy z nadrukiem są bardzo proste pod kątem codziennego użytkowania. Warto zwrócić uwagę między innymi na aspekt, że profesjonalnie wykonane taśmy z nadrukiem są także bardzo funkcjonalne. Nie tylko znakomicie i bezbłędnie wywiązują się ze swojego podstawowego zadania. Poza tym takie właśnie taśmy z nadrukiem swobodnie mogą służyć również do celów reklamowych. Nie jest zatem dziwne, że dobry producent ma wielu Klientów.

Czym powinny cechować się taśmy z nadrukiem? Producent doskonale zna się właśnie na tej konkretnej sprawie… Trzeba zwrócić uwagę na czynnik, że produkty tego konkretnego typu są między innymi przydatne i tanie. Jak zaś wybierać fachowców od tego konkretnego zagadnienia? Chcesz kupić całkiem niedługo dobrej jakości taśmy z nadrukiem? Producent musi być zatem wybrany bardzo starannie. Najlepiej zaś zdecydować się na takie podmioty, które już od minimum kilkunastu, kilkudziesięciu lat działają w ramach tego konkretnego czynnika. O czym jeszcze nie można zapominać? Liczy się rzecz jasna doświadczenie, aczkolwiek nie tylko. Czym jeszcze powinny cechować się zatem firmy produkujące taśmy z nadrukiem? Producent musi mieć dobre opinie. Powinien także zapewniać bardzo dobrej jakości usługi. W takich firmach pracują fachowcy, którzy znają się na robocie (kolokwialnie pisząc). Korzystają z porządnych materiałów i nowoczesnego parku maszynowego.

Klienci, zainteresowani tym właśnie konkretnym tematem, mogą między innymi liczyć na dobrej jakości usługi. Takie na najwyższym możliwym poziomie. Należy zauważyć, że taśmy z nadrukiem są stosunkowo tanie, co również nie powinno być zbagatelizowane. Warto zwrócić uwagę między innymi na aspekt, ze specjaliści gwarantują między innymi projekt… całkowicie za darmo. Ta usługa jest bowiem wykonywana gratis! Dzięki temu masz sposobność zapoznać się z tymi właśnie usługami. Na dodatek dostawa (po zamówieniu minimalnej liczby tych produktów) jest także wykonywana całkowicie za darmo. Sam asortyment rzecz jasna też nie kosztuje zbyt wiele gotówki. Nie może zatem dziwić, że coraz więcej osób decyduje się właśnie na rozwiązania tego konkretnego typu. Warto zauważyć, że profesjonalny producent zapewnia nie tylko jakość oraz atrakcyjne warunki finansowe. Poza tym nie brakuje wyboru pod względem asortymentu. Nie można zapominać o takiej sprawie, że dobrej jakości eksperci realizują rozmaite zamówienia. Nawet dla Klientów detalicznych (nie tylko zatem wyłącznie dla Klientów hurtowych).

Profesjonalnie wykonane torby papierowe do sklepu

0
Profesjonalnie wykonane torby papierowe do sklepu

Fakty są takie, że obecnie torby papierowe do sklepu są coraz popularniejsze. Nie brakuje zaś podmiotów, które je wykonują. Czym cechują się takie właśnie konkretne firmy?

Ewidentnie masz problem? Nie wiesz, jakie torby papierowe do sklepu będą w tym temacie najlepsze? Aktualnie coraz więcej osób stawia właśnie na produkty od AP Holding SA. Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat tej firmy, to możesz między innymi przeczytać artykuł ze strony internetowej https://ecosac.pl/nadruki/. Watro zwrócić uwagę na aspekt, że AP Holding SA to placówka już bardzo znana. I to nie tylko w naszym kraju. Może nie każdy ma tego świadomość, aczkolwiek ten podmiot wykonuje swoje usługi już od wielu lat. I to nie tylko w Polsce. Na dodatek te usługi są wykonywane również poza granicami naszego kraju. Przede wszystkim w innych państwach europejskich. O czym jeszcze nie powinno się zapominać? Dobrej jakości podmiot o nazwie AP Holding SA produkuje torby papierowe do sklepu już kilkanaście lat. Łatwo zatem z tego wszystkiego wywnioskować, że jest to rzecz jasna taka placówka, która ma wiele doświadczenia. W tym podmiocie pracują naprawdę dobrej jakości specjaliści. Jakie mają cechy? Są to osoby, które zasadniczo już teraz posiadają bardzo dużo wiedzy na ten właśnie konkretny temat. Na skutek tego torby papierowe do sklepu są po prostu produkowane zgodnie z najwyższymi standardami. Od samego początku aż do samego końca. O czym jeszcze nie można na pewno zapominać? Warto zauważyć, że dobrej jakości specjaliści posiadają już teraz duże umiejętności, aczkolwiek cały czas poszerzają oraz poprawiają własne umiejętności.

Ogólnie produkcja takich właśnie elementów, jak torby papierowe do sklepu odbywa się zgodnie z najwyższymi standardami. Między innymi pod tym względem, że fachowcy stosują jedynie dobrej jakości materiały. Na skutek tego takie właśnie ekologiczne akcesoria są potem do Twojej dyspozycji. Chociażby na stronie internetowej https://ecosac.pl/sklep/. Tam swobodnie masz okazję zdecydować się na elementy o różnych wymiarach oraz o różnych kolorach. Opcji generalnie nie brakuje. Kolorystyka może być stonowana. Nic nie stoi na przeszkodzie, by na przykład zdecydować się na produkty czarne albo białe. Bez żadnego problemu można również zdecydować na torby papierowe do sklepu w kolorze czerwonym itp. Co jeszcze jest ważne w ramach tego właśnie czynnika? Na pewno taka sprawa, że profesjonalne torby papierowe do sklepu są produkowane tylko z takich materiałów, które są między innymi wyjątkowo dobrze dobrane. Są one przyjazne środowisku. Poza tym w czasie produkcji fachowcy z AP Holding SA (korzystający z bardzo dobrze wyposażonego i wydajnego parku maszynowego) dbają, by zużycie surowców było relatywnie niewielkie. O czym jeszcze nie można na pewno zapominać? O takiej sprawie, że produkty tego właśnie konkretnego typu są wygodne, komfortowe w czasie użytkowania i bardzo przydatne.

Dlaczego jeszcze zasadniczo warto zdecydować się na torby papierowe do sklepu wykonane przez AP Holding SA? Warto na pewno zwrócić uwagę na taki czynnik, że produkty tego konkretnego typu są między innymi wyposażone w dobrej jakości nadruki. Z jednej strony takie właśnie produkty mogą być zatem bez żadnego problemu stosowane w wielu rozmaitych miejscach. Chodzi na przykład o wspomniane już sklepy, ale nie tylko. Co jeszcze jest ważne w ramach tego właśnie czynnika? Okazuje się, że dobrej jakości torby papierowe do sklepu mają też szereg innych zalet. Są bardzo uniwersalne. Wykazują się takim aspektem, jak wszechstronność. Warto zwrócić uwagę między innymi na czynnik, że produkty tego konkretnego typu są między innymi pomocne w aspekcie reklamy. Dobrej jakości nadruki mają w tym temacie naprawdę bardzo duże znaczenie. O czym jeszcze nie powinno się tutaj zasadniczo zapominać? A o takiej sprawie, że produkty tego właśnie konkretnego typu są wykonywane przy użyciu wysokiej jakości farb wodnych, które także są rzecz jasna ekologiczne.

Nie można zapominać również o tym, że torby papierowe do sklepu, typu ekologicznego, są wielokrotnego użytku. Czasami ludzie zastanawiają się właśnie nad tym aspektem. Martwią się, ponieważ obawiają się, że będą musieli niestety po pierwszym użyciu szybko wyrzucić takie właśnie torby papierowe do sklepu do kosza. Tutaj jednak sytuacja wygląda zdecydowanie inaczej. Takie właśnie elementy są wyposażone w dobrej jakości uchwyty skręcane. Można zatem śmiało napisać, że są to produkty wielokrotnego użytku.

Dyktafon analogowy czy cyfrowy – który warto wybrać?

0
Dyktafon

Dyktafon to narzędzie przydatne w wielu zawodach, jak i często także do użytku prywatnego. Jeżeli chcemy mieć wygodne, bezpieczne i nowoczesne urządzenie, zdecydowanie powinniśmy rozważyć zakup modelu cyfrowego. Dlaczego dyktafon cyfrowy lepiej się sprawdzi? Co odróżnia go od wersji analogowej? Jakie są najważniejsze rzeczy, na które powinniśmy zwrócić uwagę, aby wybrać urządzenie idealnie dobrane do naszych potrzeb?

  1. Jakość dźwięku – gdzie będzie lepsza?
  2. Dodatkowe funkcje dyktafonów cyfrowych
  3. Bezpieczeństwo i najnowsza technologia

Jakość dźwięku – gdzie będzie lepsza?

Gdy kupujemy dyktafon, jednym z naszych najważniejszych i najistotniejszych oczekiwań jest to, aby urządzenie było w stanie dobrze zbierać dźwięki, redukować szum i dostarczać wysokiej jakości audio do dalszej obróbki czy pracy. Urządzenie analogowe nie będzie nam w stanie zawsze dostarczyć najlepszego dźwięku, ponieważ jest o wiele bardziej podatne na zakłócenia i szumy z otoczenia. W przypadku dyktafonu cyfrowego możemy za to liczyć na perfekcyjną jakość nagrania – wiele modeli posiada dodatkowe mechanizmy które poprawiają dźwięk, usuwają z niego zbędne elementy i zdecydowanie ułatwiają pracę z tak powstałym nagraniem. Wiele ciekawych i godnych uwagi marek znajdziesz na stronie: https://www.morele.net/kategoria/dyktafony-449/.

Dodatkowe funkcje dyktafonów cyfrowych

Dyktafony cyfrowe, szczególnie jeżeli jesteśmy zainteresowani tymi ze średniej lub wyższej półki, posiadają również dodatkowe możliwości które ułatwiają nam życie. Jednym z ciekawszych rozwiązań jest funkcja rozpoznawania głosu i zamieniania go na tekst, co świetnie sprawdza się w przypadku tworzenia sprawozdań czy do wywiadów – nie musimy wtedy ręcznie przepisywać tego, co nasz gość powiedział a dostajemy od razu oryginalny zapis jego słów. Taka procedura oszczędza nam sporo czasu, jak i pozwala w pełni skupić się tylko na prowadzonej rozmowie.

Bezpieczeństwo i najnowsza technologia

Kolejną bardzo dużą przewagą dyktafonów cyfrowych nad analogicznymi jest bezpieczeństwo. Pliki cyfrowe możemy bez żadnego problemu zabezpieczyć hasłem i w ten sposób przechowywać z dala od osób postronnych. W przypadku analogowego urządzenia jedynym odpowiednikiem takiego działania byłoby trzymanie taśm w sejfie, jednak jest to mało wygodne, jak i łatwe do obejścia. Dzięki najnowszym technologiom wykorzystywanym w dyktafonach cyfrowych mamy pewność, że nasze nagrania są zawsze bezpieczne i nikt nie będzie miał do nich dostępu, jeżeli sami na niego nie zezwolimy.

Tusz do drukarki Brother

0
Tusz do drukarki Brother

Brother Industries to firma, która powstała w 1908 roku w Japonii. Jest to przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w produkcji nowoczesnych i innowacyjnych urządzeń biurowych, jak drukarki atramentowe i laserowe, kserokopiarki oraz inne sprzęty wielofunkcyjne. Jej założycielem był Japończyk – Kanekichi Yasui, a siedziba firma znajduje się aktualnie w Nagoi, które jest umiejscowione na środkowej części wyspy Honsiu. Europejczycy musli czekać prawie 50 lat, aby móc cieszyć się produktami i urządzeniami Brother Industries. Firma na rynki europejskie i amerykańskie weszła w 1954 roku. Początkowo specjalizowała się produkcji nowoczesnych maszyn do szycia, a drukarkami zainteresowała się w 1987 roku, kiedy to wypuściła swój pierwszy model. Aktualnie jest znana właśnie z produkcji sprzętów wielozadaniowych, które charakteryzują się niezwykłą szybkością oraz najwyższej jakości, intensywnymi wydrukami. W tym artykule podpowiemy Ci, gdzie warto kupować materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych Brother, aby mieć pewność, że gotowe wydruki będą spełniały wszystkie nasze oczekiwania!

Gdzie warto kupić tusz do drukarki Brother?

Na początek musimy zaznaczyć, że odradzamy dokonywanie zakupów na przypadkowych aukcjach internetowych. Fakt, mogą nas one kusić niską ceną, jednak jest to pewnego rodzaju ryzyko. Sprzedający może nie wysłać nam produktu i nie zwrócić pieniędzy lub wysłać materiał zużyty, wcześniej eksploatowany lub uszkodzony. Zakupy polecamy robić w sklepach stacjonarnych oraz internetowych, które specjalizują się w sprzedaży tego typu akcesoriów. W przypadku sklepów stacjonarnych trzeba wygospodarować więcej wolnego czasu, który poświęcamy na dojazd, stanie w kolejkach oraz powrót. Jeżeli zakupów będziemy dokonywać online, to taki problem nie występuje. Składanie zamówienia zajmie Ci kilka minut, a paczka w ciągu kilku dni pojawi się w Twoim domu. Ciekawe narzędzie oferuje sklep internetowy dodrukarki.pl, który na swojej stronie posiada intuicyjną wyszukiwarkę. Wystarczy, że w puste okienko wpiszesz model urządzenia, którego jesteś właścicielem, a wyświetli Ci się lista wszystkich materiałów eksploatacyjnych – oryginałów oraz zamienników, które są z nim kompatybilne.

Nowoczesne monitory Odyssey – co wyróżnia tę serię?

0
Nowoczesne monitory Odyssey

Monitory gamingowe Samsung Odyssey charakteryzują się ogromną wydajnością. Przekonajmy się, co odróżnia je od konkurencji.

Projektowanie biura według przepisów BHP

0
Projektowanie biura według przepisów BHP

Planując urządzanie nowego biura lub remont przestrzeni biurowej, zwracamy uwagę przede wszystkim na aranżacje wnętrz biurowych. Nowoczesne biura stały się bowiem nie tylko funkcjonalne, ale również estetyczne, a praca w pięknym otoczeniu jest zdecydowanie efektywniejsza. Najnowsze trendy w projektowaniu biur obejmują między innymi wykorzystanie zieleni czy mobilnych ścianek działowych. Niezależnie od tego, jak ma wyglądać twoje przyszłe biuro. BHP to podstawa! Pracodawca musi pamiętać o tym, że nawet najpiękniejsze aranżacje biur nie zastąpią bezpieczeństwa oraz wygody pracowników. Jak zaprojektować biuro zgodnie z zasadami BHP?

Projektowanie biur: podstawa prawna

Projektowanie biura według przepisów BHP należy rozpocząć od zapoznania się z aktami prawnymi. Kodeks Pracy, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie zawierają szereg wymogów, które musi spełniać biuro. Jeśli chodzi o projektowanie biur, zasady BHP powinny być przestrzegane nie tylko z obaw przed karami, ale przede wszystkim ze względu na bezpieczeństwo pracowników. Projektowanie biur nie jest twoją pasją?

Wybierz profesjonalne biuro projektowe. Warszawa to doskonała lokalizacja dla przestrzeni biurowej, więc jeśli planujesz nową inwestycję, skontaktuj się z nami – stworzymy dla ciebie projekt biura zgodny z przepisami BHP: http://projektowanie-biur.pl/

Wymogi dotyczące przestrzeni biurowej

Projektowanie biur

Czy wymiary biura mogą być dowolne? Górna granica w zasadzie nie istnieje, natomiast minimalny wymiar biura powinien być dopasowany do liczby pracowników. Na każdą osobę pracującą w danym pomieszczeniu musi przypadać 13 metrów sześciennych wolnej przestrzeni – w tym co najmniej 2 metry kwadratowe powierzchni podłogi. Pomieszczenia nie powinny być również niższe niż 3 metry, chyba że w danym pokoju pracują maksymalnie cztery osoby. Zwróć zatem uwagę na metraż, zanim wynajmiesz przestrzeń i zdecydujesz się na projektowanie biura. Warszawa posiada wiele budynków z atrakcyjną powierzchnią biurową, dlatego z pewnością znajdziesz tu idealną lokalizację dla swojej firmy.

Jaka temperatura powinna panować w biurze?

Łatwo marznący pracownicy mogą być spokojni; jeśli chodzi o biuro, wymogi BHP określają minimalną temperaturę na 18°C. Górna granica nie jest niestety określona, jednak zalecaną temperaturą jest ok. 20 – 25°C zimą i ok. 23 – 26°C latem. Warto zwrócić uwagę na tę kwestię już w momencie, gdy powstaje projekt biura. Warszawa nie jest co prawda miastem o klimacie tropikalnym, jednak dokuczliwe upały zdarzają się tu każdego lata. Zbyt wysoka temperatura obniża wydajność pracowników i utrudnia skupienie na pracy, dlatego inwestycja w klimatyzację lub wentylatory z pewnością szybko się zwróci. Samo otwieranie okien nie zawsze umożliwia obniżenie temperatury, a przeciągi są nie tylko niezdrowe, ale również mogą utrudniać pracę i tworzyć bałagan w papierach na biurkach. Projekt biura powinien uwzględniać także żaluzje lub rolety, szczególnie jeśli okna biura znajdują się po stronie zachodniej.

Zwróć uwagę na oświetlenie biura

Zarówno nadmierne, jak i niewystarczające oświetlenie utrudnia pracę, dlatego normy BHP określają wymagane natężenie światła. Zgodnie z przepisami w miejscu pracy stałej wymagany jest dostęp do światła dziennego, dlatego w biurze muszą być zamontowane okna. Jeśli światło dzienne okazuje się niewystarczające, niezbędne może być doświetlanie z wykorzystaniem światła elektrycznego – przepisy określają minimalny poziom natężenia oświetlenia dla stanowisk pracy w biurach. Przy pracy o podwyższonych wymogach wzrokowych (m.in. stanowiska komputerowe czy sale konferencyjne) jest to  500 lx, a dla pracy typowej (recepcja, segregowanie dokumentów) 300 lx.