piątek, Wrzesień 25, 2020

Tusz do drukarki Brother

0
Tusz do drukarki Brother

Brother Industries to firma, która powstała w 1908 roku w Japonii. Jest to przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w produkcji nowoczesnych i innowacyjnych urządzeń biurowych, jak drukarki atramentowe i laserowe, kserokopiarki oraz inne sprzęty wielofunkcyjne. Jej założycielem był Japończyk – Kanekichi Yasui, a siedziba firma znajduje się aktualnie w Nagoi, które jest umiejscowione na środkowej części wyspy Honsiu. Europejczycy musli czekać prawie 50 lat, aby móc cieszyć się produktami i urządzeniami Brother Industries. Firma na rynki europejskie i amerykańskie weszła w 1954 roku. Początkowo specjalizowała się produkcji nowoczesnych maszyn do szycia, a drukarkami zainteresowała się w 1987 roku, kiedy to wypuściła swój pierwszy model. Aktualnie jest znana właśnie z produkcji sprzętów wielozadaniowych, które charakteryzują się niezwykłą szybkością oraz najwyższej jakości, intensywnymi wydrukami. W tym artykule podpowiemy Ci, gdzie warto kupować materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych Brother, aby mieć pewność, że gotowe wydruki będą spełniały wszystkie nasze oczekiwania!

Gdzie warto kupić tusz do drukarki Brother?

Na początek musimy zaznaczyć, że odradzamy dokonywanie zakupów na przypadkowych aukcjach internetowych. Fakt, mogą nas one kusić niską ceną, jednak jest to pewnego rodzaju ryzyko. Sprzedający może nie wysłać nam produktu i nie zwrócić pieniędzy lub wysłać materiał zużyty, wcześniej eksploatowany lub uszkodzony. Zakupy polecamy robić w sklepach stacjonarnych oraz internetowych, które specjalizują się w sprzedaży tego typu akcesoriów. W przypadku sklepów stacjonarnych trzeba wygospodarować więcej wolnego czasu, który poświęcamy na dojazd, stanie w kolejkach oraz powrót. Jeżeli zakupów będziemy dokonywać online, to taki problem nie występuje. Składanie zamówienia zajmie Ci kilka minut, a paczka w ciągu kilku dni pojawi się w Twoim domu. Ciekawe narzędzie oferuje sklep internetowy dodrukarki.pl, który na swojej stronie posiada intuicyjną wyszukiwarkę. Wystarczy, że w puste okienko wpiszesz model urządzenia, którego jesteś właścicielem, a wyświetli Ci się lista wszystkich materiałów eksploatacyjnych – oryginałów oraz zamienników, które są z nim kompatybilne.

Nowoczesne monitory Odyssey – co wyróżnia tę serię?

0
Nowoczesne monitory Odyssey

Monitory gamingowe Samsung Odyssey charakteryzują się ogromną wydajnością. Przekonajmy się, co odróżnia je od konkurencji.

Projektowanie biura według przepisów BHP

0
Projektowanie biura według przepisów BHP

Planując urządzanie nowego biura lub remont przestrzeni biurowej, zwracamy uwagę przede wszystkim na aranżacje wnętrz biurowych. Nowoczesne biura stały się bowiem nie tylko funkcjonalne, ale również estetyczne, a praca w pięknym otoczeniu jest zdecydowanie efektywniejsza. Najnowsze trendy w projektowaniu biur obejmują między innymi wykorzystanie zieleni czy mobilnych ścianek działowych. Niezależnie od tego, jak ma wyglądać twoje przyszłe biuro. BHP to podstawa! Pracodawca musi pamiętać o tym, że nawet najpiękniejsze aranżacje biur nie zastąpią bezpieczeństwa oraz wygody pracowników. Jak zaprojektować biuro zgodnie z zasadami BHP?

Projektowanie biur: podstawa prawna

Projektowanie biura według przepisów BHP należy rozpocząć od zapoznania się z aktami prawnymi. Kodeks Pracy, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie zawierają szereg wymogów, które musi spełniać biuro. Jeśli chodzi o projektowanie biur, zasady BHP powinny być przestrzegane nie tylko z obaw przed karami, ale przede wszystkim ze względu na bezpieczeństwo pracowników. Projektowanie biur nie jest twoją pasją?

Wybierz profesjonalne biuro projektowe. Warszawa to doskonała lokalizacja dla przestrzeni biurowej, więc jeśli planujesz nową inwestycję, skontaktuj się z nami – stworzymy dla ciebie projekt biura zgodny z przepisami BHP: http://projektowanie-biur.pl/

Wymogi dotyczące przestrzeni biurowej

Projektowanie biur

Czy wymiary biura mogą być dowolne? Górna granica w zasadzie nie istnieje, natomiast minimalny wymiar biura powinien być dopasowany do liczby pracowników. Na każdą osobę pracującą w danym pomieszczeniu musi przypadać 13 metrów sześciennych wolnej przestrzeni – w tym co najmniej 2 metry kwadratowe powierzchni podłogi. Pomieszczenia nie powinny być również niższe niż 3 metry, chyba że w danym pokoju pracują maksymalnie cztery osoby. Zwróć zatem uwagę na metraż, zanim wynajmiesz przestrzeń i zdecydujesz się na projektowanie biura. Warszawa posiada wiele budynków z atrakcyjną powierzchnią biurową, dlatego z pewnością znajdziesz tu idealną lokalizację dla swojej firmy.

Jaka temperatura powinna panować w biurze?

Łatwo marznący pracownicy mogą być spokojni; jeśli chodzi o biuro, wymogi BHP określają minimalną temperaturę na 18°C. Górna granica nie jest niestety określona, jednak zalecaną temperaturą jest ok. 20 – 25°C zimą i ok. 23 – 26°C latem. Warto zwrócić uwagę na tę kwestię już w momencie, gdy powstaje projekt biura. Warszawa nie jest co prawda miastem o klimacie tropikalnym, jednak dokuczliwe upały zdarzają się tu każdego lata. Zbyt wysoka temperatura obniża wydajność pracowników i utrudnia skupienie na pracy, dlatego inwestycja w klimatyzację lub wentylatory z pewnością szybko się zwróci. Samo otwieranie okien nie zawsze umożliwia obniżenie temperatury, a przeciągi są nie tylko niezdrowe, ale również mogą utrudniać pracę i tworzyć bałagan w papierach na biurkach. Projekt biura powinien uwzględniać także żaluzje lub rolety, szczególnie jeśli okna biura znajdują się po stronie zachodniej.

Zwróć uwagę na oświetlenie biura

Zarówno nadmierne, jak i niewystarczające oświetlenie utrudnia pracę, dlatego normy BHP określają wymagane natężenie światła. Zgodnie z przepisami w miejscu pracy stałej wymagany jest dostęp do światła dziennego, dlatego w biurze muszą być zamontowane okna. Jeśli światło dzienne okazuje się niewystarczające, niezbędne może być doświetlanie z wykorzystaniem światła elektrycznego – przepisy określają minimalny poziom natężenia oświetlenia dla stanowisk pracy w biurach. Przy pracy o podwyższonych wymogach wzrokowych (m.in. stanowiska komputerowe czy sale konferencyjne) jest to  500 lx, a dla pracy typowej (recepcja, segregowanie dokumentów) 300 lx.

Monitor dla grafika komputerowego – jakie modele wybrać?

0
monitor

Będąc grafikiem komputerowym profesjonalnym, bądź półprofesjonalny, najlepiej jest zaopatrzyć się w dobry sprzęt. Jeżeli mowa o tym zawodzie, nie wystarczy nam zwykły monitor od komputera który laptopa. Komputer wraz z monitorem, które stoją u Ciebie w domu już kilkanaście lat i pamiętają czasy przesiadywania przed ulubionymi grami, nie będzie dobrym rozwiązaniem dla grafika komputerowego. W tym artykule poznasz modele, z którymi powinieneś się zapoznać w przypadku pracy jako grafik komputerowy.

Przeczytaj też: https://www.zlecenia.pl/blog/monitor-dla-grafika-polecane-modele/

Co jest istotne w monitorze dla grafika komputerowego?

Dla niego istotne jest przede wszystkim to, że tworząc potrzebna jest mu duża powierzchnia obrazu. Standardowe Full HD może być to za mało. Warto jest zaopatrzyć się w rozdzielczości QHD lub nawet rozdzielczość 4K. Ważna jest także odpowiednia matryca. Bardzo ważne jest również to, aby monitor oferował nam szybką możliwość ustawienia wyświetlania obrazu. Idealna będzie tutaj swobodna regulacja pomiędzy temperaturą, barwą, jasnością oraz kontrastem. Do tego musimy uwzględnić również monitory typu PIVOT, które posiadają podczas pracy przy DTP oraz funkcję typu Flicker-free, która dba o nasz wzrok.

Na jakie modele zwrócić uwagę?

Wydatek na monitor dla grafika będzie zaczynał się w granicach zaczynających od 1000 zł, a w końcowych widełkach może on wynieść nawet ponad 4000 zł. Poniżej znajduje się lista modeli monitorów dla przyszłych grafików. Nie są one bardzo drogie, a z pewnością spełnią oczekiwania wobec użytkowników. Należą do nich:

HP EliteDisplay E243i

Kupimy go za kwotę mniejszą nić 1000 zł. Jest on świetnym rozwiązaniem dla dopiero co raczkującego grafika komputerowego. Szereg możliwości kalibracji obrazu oraz dowolnego ustawienia kąta wyświetlania, 24 cale z matrycą IPS. Monitor jest wyposażony również w powłokę antyrefleksyjną i odtwarza obraz w rozdzielczością FullHD.

BenQ PD2700Q

BenQ PD2700 to monitor za kwotę około 1500 zł. Wówczas powierzchnia oraz rozdzielczość w są w wysokim stanie (1440p), 100% pokrycie obrazu paletą sRGB, tryby CAD/CAM oraz inne funkcje. Monitor ten pozwala na wiele.

LG 32UD89

Poprzeczka cenowa się zwiększa. LG 32UD89, jest to monitor, którego kwota to 3500 zł otrzymać możesz 32 cale w rozdzielczości 4K. Matryca IPS, szerokie kąty widzenia, świetne odwzorowanie barw oraz możliwość kalibracji osobno nasycenia czerwieni, żółci, szafirowego, amarantowego i niebieskiego. Wszystkie te elementy składają się oczywiście na wyższą cenę jadnak czasami warto na coś wydać. 

Dell U3219Q

Za mniej niż 4000 zł możemy skupić się na sprzęcie dla prawdziwych profesjonalistów. 4K, 31,5 cala będzie to obsługa wyświetlania HDR. Będzie on przydatny w przypadku tworzeniu animacji, które zamierzają wykorzystać tę technologię przy renderingu. Dodatkowym bajerem jest obrotowy ekran. Pozwala on na szerokie kąty widzenia, które sprawiają, że oglądanie czegokolwiek na tym monitorze jest cudowne. Będzie to idealne narzędzie dla grafika komputerowego.

Zobacz też: http://www.4samples.pl/zakladanie-pracowni-projektowej-wszystkie-niezbedne-informacje/

Świadczenie postojowe, a umowy cywilnoprawne – wszystko co musisz wiedzieć!

0
świadczenie

Świadczenie postojowe należy hity polskie właścicielom firm. Pieniądze dostaną również osoby, które posiadają umowę cywilnoprawną. Według rządowej antykryzysowej ochroną objęci są przedsiębiorcy, a także osoby, które pracują na umowach cywilnoprawnych mieć takich jak umowa zlecenie lub umowa o dzieło. Postojowe przysługują także osobom, które pracują na samozatrudnieniu. Są to osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Sprawdź, jakie warunki musisz spełniać, aby dostać takie świadczenie.

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/swiadczenie-postojowe-umowy/

Świadczenie postojowe – umowy cywilnoprawne

ZUS wypłaci nam świadczenie, w przypadku gdy jesteśmy osobami na samozatrudnieniu, a także osobami wykonującymi umowę cywilną, taką jak: umowę agencyjną, umowa zlecenia, umowę o świadczenie usług, a także umowę o dzieło.

Jakie warunki należy spełniać, aby otrzymać świadczenie postojowe?

Przede wszystkim musisz być na umowie przed lutym 2020 roku. Pozostałe wartości, które muszą być przez ciebie spełnione to:

-Przychód uzyskany w miesiącu poprzedzającym miesiąc 16 którym złożyliśmy wniosek o świadczenie postojowe przeciętnie przekroczył kwoty wyliczonej jako 300% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia sprzed czterech miesięcy.

-Nie posiadamy tytułu do ubezpieczeń społecznych.

-Mieszkamy w Polsce, posiadamy obywatelstwo polskie lub prawo czasowego lub stałego pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

-Nie wykonałeś umowie cywilnej w całości lub w części z powodu przestoju prowadzenie działalności.

2080 zł, Jest to wartość świadczenia postojowego. Natomiast, jeżeli suma przychodów umów cywilnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym złożyliśmy wniosek o takie świadczenie wynosi do 1299,99 złotych, która jest połową minimalnego wynagrodzenia zawracam z 2020 roku. Wówczas takie świadczenie przysługuje w wysokości sumy wynagrodzeń w takich umów.

Osoba otrzymująca świadczenie postojowe, spełnia następujące warunki:

• podlega ubezpieczeniom społecznym tylko jako zleceniobiorcę 

• umowa zlecenie została zawarta przed pierwszym lutego 2020 r 

• właściciel firmy potwierdził przestój spowodowany epidemii koronawirusa 

• w marcu wynagrodzenie było niższe od 15 595,75 zł

Co powinien zawierać wniosek?

W składanym wniosku należy podać m.in.:

  • imię i nazwisko osoby wykonującej umowę
  • dane zleceniodawcy
  • dane dotyczące zawarcia umowy
  • informacje o przychodzie z tytułu umowy
  • kopię umowy
  • wysokość dochodów z innych umów z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku
  • oświadczenie, że nastąpił przestój w prowadzeniu działalności spowodowany koronawirusem

Zobacz też: http://www.strzyga.pl/rodzaje-faktur/

Oferta dla wymagających

0
etui

Zabezpieczenie telefonu to poważna sprawa. Codziennie narażamy swoje aparaty na wiele uszkodzeń i awarii, co z pewnością może prowadzić w pewnym stopniu do frustracji w momencie, w którym ulegnie on zniszczeniu. Jeżeli jednak zadbasz odpowiednio o swój aparat, nie musisz przejmować się ewentualnymi zarysowaniami i zmianami eksploatacyjnymi.

Jak to zrobić i ile to kosztuje? Odpowiedzią może oferta dostępna na stronie caseroom.pl, Chodzi oczywiście o elastyczne case na telefon z nadrukiem, dzięki którym smartfon zawsze będzie wyglądać jak nowy, a obudowa będzie odizolowana od tarcia, czy szkodliwych czynników (np. potu, wody i ostrych przedmiotów). Poznaj najlepsze możliwości w atrakcyjnych cenach i zobacz, że nie musisz przepłacać, by cieszyć się eleganckim i nowoczesnym designem.

Przygotowane motywy przez specjalistów

Chcesz mieć pewność, że etui będzie wyglądać dobrze? Korzystaj zatem z dostępnych grafik, które posegregowane zostały tematycznie. Na stronie sklepu https://caseroom.pl znajdziesz mnóstwo wyjątkowo atrakcyjnych propozycji tematycznych, które nawiązują do konkretnych dziedzin, czy nawet wzorów okazjonalnych, np. świątecznych. Baza stale jest powiększana, dzięki czemu potencjalni klienci mają mnóstwo okazji. Dosłownie każdy jest w stanie wybrać produkt dostosowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań, ciesząc się doskonałą jakością.

Własny nadruk w dobrej cenie

Wiesz, że na caseroom.pl masz dostęp do prostego w obsłudze kreatora, który umożliwi Ci zaprojektowanego własnego etui? Dzięki niemu możesz w wygodny sposób stworzyć dowolny projekt i umieścić go na swoim ochronnym case, który dodatkowo zabezpieczy aparat przed zmianami eksploatacyjnymi. Czy to skomplikowane? Chociaż pozornie może się takie wydawać, w praktyce nie musisz posiadać żadnych umiejętności graficznych, ani nawet dostępu do skomplikowanego oprogramowania. Wystarczy pomysł i kilkanaście minut na realizację. Przekonaj się o tym na własne oczy. Strona poprowadzi Cię krok po kroku.

Wysoka jakość nadruku i materiałów

To, jakie farby zostaną wykorzystane przy nadrukowywaniu wzoru na case, ma ogromne znaczenie dla jakości grafiki, odwzorowania detali i jej żywotności. Samo tworzywo również wpływa na wszystkie czynniki związane z wytrzymałością całości produktu, dlatego warto stawiać na sprawdzone i cenione rozwiązania, które cieszą się uznaniem potencjalnych klientów. Skąd pewność, że caseroom.pl zapewni Ci zadowolenie? Skoro mogą oni pochwalić się imponującą ilością pozytywnych komentarzy, Twoje oczekiwania również spełnią!

W jaki sposób pracować z domu?

0
praca w domu

W obecnej sytuacji, w której znajdujemy się od ponad dwóch miesięcy wiele osób musiało przejść na tryb pracy zdalnej. Dla wielu osób nie jest to łatwe zadanie, ponieważ w domu znacznie ciężej jest się skupić oraz zebrać myśli. Kluczowa jest zatem nie tylko odpowiednie organizacja, ale także motywacja, bez której cały proces będzie tylko nieustannym i problemami oraz stresem. W jaki sposób pracować z domu? Przekonajcie się sami!

Przeczytaj też: https://www.plotki.pl/jak-pracowac-z-domu/

Czy pracę zdalną może wykonywać każdy?

Praca zdalna niestety nie sprawdzi się u każdego. Zawody takie jak tynkarz czy kierowca z pewnością nie będą możliwe do wykonania online. Poza tym aspektem istnieje jednak wiele czynników, które przy pracy zdalnej, mogą okazać się dla wielu osób nie lada problemem.

Ważne jest, aby pamiętać, że praca zdalna jest wciąż pracą i nie oznacza to tego, że odpalamy laptopa na 15 minut tylko wtedy kiedy mamy na to ochotę, a resztę dnia spędzamy tak jak chcemy. Cały czas powinniśmy mieć świadomość, że jest to praca i mamy obowiązki, które są nam powierzone do zrealizowania na dany dzień lub tydzień. Powinniśmy w taki sposób zorganizować nasz czas, aby nie zabrakło go zarówno na pracę i na życie prywatne.

Odpowiadając jednak na powyższe pytanie praca zdalna nie jest dla wszystkich. Często oferty takiej pracy szukają studenci i młode mamy oraz osoby, które posiadają już pracę na pół etatu, ale szukają drugiego źródła zarobku aby nieco zarobić. W takich przypadkach praca zdalna sprawdzi się jedynie wtedy kiedy będą oni odpowiednio gospodarować swoim czasem.

Zła organizacja to brak zarobku

Organizacja jest tutaj kluczem do sukcesu. Odpowiednio zorganizowana to podstawa o której nie wolno nam zapomnieć. Bez niej wszystko potrafi być utrudnione, a nawet się nie udać.

Dobrą metodą, która się sprawdza w przypadku organizacji jest kalendarzyk. Możesz postawić do ten tradycyjny lub ten w wersji elektronicznej w telefonie lub na laptopie. Korzystając z elektronicznej wersji dobrze będzie używać kalendarza od Google, ale również możemy pobrać aplikację kalendarza na telefon. Będę ona posiadać dodatkową funkcję synchronizacji z naszym kalendarzem znajdującym się w laptopie, czy też komputerze. Jest to bardzo dobre ułatwienie do tego, aby prawidłowo zorganizować naszą pracę.

Zobacz też: http://www.alterstyl.pl/w-jaki-sposob-zmotywowac-sie-do-dzialania/

W trudnych czasach zachwyć klienta nadrukiem na opakowaniu

0
W trudnych czasach zachwyć klienta nadrukiem na opakowaniu

Klienci stają się coraz bardziej wymagający, a trudny okres, który nadal trwa, wymusza na nas tworzenie nowych rozwiązań. Nie inaczej jest w branży opakowaniowej, ale i pośród sklepów internetowych, które decydują się na wysyłkę produktów do odbiorców. Chcą ich zachęcić już nie tylko zawartością, lecz również zewnętrznym opakowaniem, które przyciągnie uwagę i ich, i osoby postronne. Jak wykorzystać taśmy z nadrukiem oraz drukowanie na opakowaniach?

Efektowna, lecz niedroga forma reklamy

Zanim zamówienie dotrze do odbiorcy, przechodzi przez wiele rąk. Trafia na magazyn, skąd rozpoczyna się jego droga do klienta. W trakcie transportu paczkę dostrzegają kurierzy, ale i wiele osób postronnych. Choć teoretycznie nie muszą być zainteresowane, kto sprzedał dany produkt, w praktyce mogą się stać kolejnymi klientami. Nie wtedy jednak, gdy pakunek to po prostu karton zaklejony taśmą pakową lub oklejony folią ochronną.

Zupełnie inaczej jest wtedy, gdy przez te same ręce przechodzi opakowanie, które jest ciekawe. Zaczyna interesować, ponieważ posiada kolorowy lub wzorzysty nadruk. Paczka zaczyna się wyróżniać spośród innych. To samo się dzieje, gdy zamiast zwykłej taśmy pakowej, karton zostaje zabezpieczony taśmą z nadrukiem. Na niej zaś mogą się znaleźć dowolne informacje firmowe – logo, dane kontaktowe, zabawny tekst. To niby niewiele, a jednak pozwala poszerzyć grono odbiorców, którzy wkrótce, choćby z czystej ciekawości, zajrzą na stronę www takiej firmy.

Taśmy z nadrukiem stanowią jeden z najbardziej efektywnych, a przy tym niedrogich sposobów na dotarcie do klienta. Znaleźć je można w sklepie E-hurtownia-opakowan.pl. Dają niemalże nieograniczone możliwości odnośnie informacji czy tekstu, który się na nich znajdzie. Jedyną przeszkodzą może być rozmiar taśmy, ale dobrze przemyślana reklama w tej formie, jest w stanie zdziałać cuda.

Paczka niczym prezent

Nadrukowane opakowania mogą być odbierane niczym prezent. Każdy klient liczy na to, że zamówiony produkt dotrze cało i bezpiecznie, jednak odpakowywanie, które staje się przyjemnością, przynosi jeszcze lepsze efekty.

Przypomnijmy sobie, jak reagowaliśmy na pakunki, które niczym się nie wyróżniały, a jak na te, które oferowały właśnie nadruk – logo firmowe, dane kontaktowe (czyli przydatne informacje), motto, cytat lub zabawny tekst (funkcja zainteresowania). Takie paczki za każdym razem powodują pojawienie się uśmiechu na ustach. Chętnie wracamy do sprzedawcy po więcej, a i on wie, że jakość jest w stanie udowodnić w ten sposób. Nic zatem dziwnego, że właściciele sklepów internetowych coraz częściej poszukują producentów opakowań oraz taśm z nadrukiem, aby urozmaicić swój pakunek i wyróżnić go na tle innych.

Sposobów na zdobycie i utrzymanie klientów jest wiele, ale korzystanie z możliwości, jakie oferują techniki nadruków, należą do jednych z efektywniejszych. Ponadto są w stanie zmieścić się w budżecie przeznaczonym na reklamę, wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od branży czy wielkości firmy. Czas urozmaicić opakowanie!

Jak wybrać usługi informatyczne dla firmy?

0
usługi informatyczne dla firmy

Technologie informatyczne stanowią dziś niezrównane wsparcie dla wszystkich przedsiębiorców, którzy realizują politykę firmy przy wsparciu nowoczesnych rozwiązań. Nie ulega wątpliwości, że odpowiednio dobrany zakres usług zapewni kompleksowy system wsparcia, który pozwoli opracować najwyższe standardy jakości. 

Idź z duchem czasu

Branża informatyczna rozwija się w bardzo szybkim tempie. Dziś trudno sobie wyobrazić dobrze prosperujące przedsiębiorstwo bez wsparcia tychże technologii. Skuteczne rozwiązania IT dla biznesu to absolutna podstawa, aby cieszyć się najwyższym komfortem podczas korzystania z nowoczesnego oprogramowania. Niekwestionowanym atutem takiego rozwiązania jest najwyższe bezpieczeństwo danych oraz automatyzacja wielu procesów w  działalności przedsiębiorstwa. To niewątpliwie propozycja dla najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują udogodnień dla szybkiego rozwoju biznesu. Aby wybrać odpowiednie usługi, należy skorzystać z wiedzy doświadczonych ekspertów, którzy chętnie dzielą się wiedzą i udostępniają usługi najwyższej jakości. 

Wiele możliwości 

Eksperci z THTG.pl oferują szereg nowoczesnych technologii dla wzrostu wydajności w pracy i ułatwią procesy, które wcześniej były wyjątkowo trudne do zrealizowania. Podstawowym aspektem, który wpływa na efektywność działań przedsiębiorstwa, jest sztuczna inteligencja. Jej działanie pozwoli zoptymalizować pracę oraz usprawnić wiele czynności. Dzięki niej można liczyć na automatyzację procesu sprzedażowego, co pozwoli dużo szybciej dotrzeć do klienta. Ponadto sztuczna inteligencja może wykryć ewentualne zagrożenia, jakie pojawiają się na etapie planowania inwestycji. Kolejnym niezwykle interesującym udogodnieniem jest firmowa chmura. Dzięki niej wymiana danych i obieg dokumentów będzie znacznie prostszy. Warto również zwrócić uwagę na integrator CRM i ERP. Zestawy zróżnicowanych narzędzi zostały idealnie dostosowane do wsparcia różnych branż. Do dyspozycji klienta oddano również możliwość skorzystania z profesjonalnego serwisu IT. Ponadto niesłabnącą popularnością cieszy się wysokiej klasy oprogramowanie, a także możliwość stworzenia go od podstaw, aby zapewnić wsparcie firmie na wielu obszarach działalności.

Postaw na doświadczenie profesjonalistów

Dlaczego warto wybrać usługi THTG.pl? Zespół tworzy grono prawdziwych pasjonatów, którzy branżę IT opanowali do absolutnej perfekcji. Każdego dnia proponują klientom najlepsze rozwiązania, które cieszą się ogromnym uznaniem. Nie ulega wątpliwości, że tylko wsparcie ekspertów przyspieszy rozwój firmy. Pamiętajmy, że nowoczesne oprogramowanie oraz najwyższe bezpieczeństwo danych to podstawy dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. 

Koronawirus utrudnił Twoje życie zawodowe? Postaw na sklep internetowy z opcją dropshippingu

0
Koronawirus

Trwająca od wielu tygodni pandemia związana z COVID-19 niejednemu z nas przewróciła życie do góry nogami. Zarówno prywatnie, jak i zawodowo znaleźliśmy się w miejscu, w którym w ogólnie nie spodziewaliśmy się być na początku roku. Wiele osób nagle traci pracę, albo spotyka się z drastycznym cięciem dotychczasowo otrzymywanej pensji. Powoduje to, że zaczynamy szukać dodatkowego źródła dochodu, by utrzymać rodziny, móc dalej wywiązywać się z zobowiązań finansowych i w miarę możliwości normalnie funkcjonować.

Jednym z wyjść w tej sytuacji kryzysowej może okazać się rozpoczęcie przygody z droppshippingiem. Hurtownia dropshipingowa to pomysł, który podczas epidemii koronawirusa SARS-CoV-2 może przynieść Tobie potrzebne pieniądze, a w przyszłości stać się sposobem na życie. Jeżeli dotąd nie słyszałeś o tym rozwiązaniu to koniecznie przeczytaj nasz poniższy artykuł. Z jego treści dowiesz się, czym tak naprawdę jest dropshipping i czy można na nim zarobić. Sprawdzisz, dlaczego hurtownia dropshippingowa z galanterią skórzaną to lepszy pomysł niż inne. Przekonasz się, że świat handlu i mody jest również dla Ciebie. Skorzystaj z okazji, dzięki której możesz diametralnie odmienić swoje dotychczasowe życie. Być może to właśnie teraz jest najlepszy czas na nowy rozdział w Twojej karierze zawodowej?  

Czym jest dropshipping?

Podczas pandemii wiele obszarów codziennego życia przeniosło się do sieci. Sprzedaż online, którą tak dobrze znamy od wielu lat ma teraz jeszcze większe grono zwolenników. Bez wychodzenia z domu, dzięki e- sklepom można zakupić prawie wszystko czego nam potrzeba.

Dlatego też warto zainteresować się biznesem w ramach dropshippingu. Właściwie to najwygodniejsza metoda sprzedaży, która Ciebie jako właściciela sklepu nie obciąża koniecznością dopilnowania procesu wysyłki zamówień do klientów. Co więcej, prowadząc sprzedaż w ramach dropshippingu nie bierzesz na siebie także odpowiedzialności za gromadzenie towaru np. w garażu Twojego domu. To nowoczesny model logistyczny, który zakłada że wybrana przez Ciebie hurtownia dropshippingowa staje się dostawcą Twojego towaru. Natomiast Ty jako właściciel sklepu internetowego, pilnujesz przede wszystkim sprawnego funkcjonowania strony internetowej i zbierania jak największej ilości zamówień poprzez działania marketingowe. Zgromadzone zamówienia przesyłasz do hurtowni dropshippingowej, która realizuje je zgodnie z życzeniami klientów. Jedyne o czym koniecznie musisz pamiętać to fakt, że zamówienia należy przesyłać do hurtowni możliwie jak najszybciej, by klienci nie musieli zbyt długo czekać na zamówione przesyłki. Przyznasz, że to proste? Na rozkręcenie działalności opartej o dropshipping nie potrzebujesz dużej gotówki, ani specjalistycznej wiedzy. Nie będziesz zmuszony do biegania na pocztę każdego dnia z przesyłkami. Nie potrzebujesz też żadnego magazynu, by prowadzić swój sklep internetowy. Wszystko za Ciebie wykona wybrana hurtownia dropshippingowa, z którą nawiążesz współpracę. Znajdź taką, która oferuje interesujące Cię produkty, a Twój biznes rozwinie się w mgnieniu oka.

Jako Hurtownia Galanter jesteśmy częścią niejednego sukcesu. Zatrudnieni na etatach pracownicy bez najmniejszego problemu z naszą pomocą byli w stanie zarobić drugą pensje w ciągu pierwszych tygodni swojej działalności. Ty również możesz znacząco podreperować swój budżet stawiając pierwsze kroki w działalności dropshippingowej. Odważ się!

model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta.

Dlaczego warto zająć się dropshippingiem?

Hurtownia dropshipingowa jako partner Twojego e-biznesu odciąży Cię z bardzo dużej części odpowiedzialności przedsiębiorcy. Kiedy znajdziesz hurtownie, która dostarczy Tobie unikalnych produktów wysokiej jakości przestaniesz martwić się o rentowność Twojego świeżego biznesu szybciej niż myślisz. Jeżeli dotąd spędzałeś w pracy niekończące się nadgodziny, a Twoi bliscy widywali Cię tylko weekendami to teraz masz okazje to raz na zawsze zmienić. Odpowiednio dobrany towar i sprawnie funkcjonująca hurtownia dropshippingowa, taka jak Hurtownia Galanter to biznes przynoszący nieoczekiwane rezultaty. Jeśli zapomniałeś o radości z pracy to przechodząc na działalność dropshippingową z pewnością dobie o niej przypomnisz. Stań się władcą swojego czasu, zapomnij o stresujących spotkaniach z zarządem i wygórowanych oczekiwań szefa. Możesz pracować z domu bez większego stresu i presji. Sekret sukcesu leży w dwóch aspektach:

– hurtownia dropshippingowa, którą wybierzesz powinna mieć solidny i interesujący towar w korzystnych cenach

– hurtownia, z którą zdecydujesz się współpracować musi budzić Twoje zaufanie i wywiązywać się z zawartych zobowiązań w ściśle określonych terminach na 200%

Jeżeli uda się Tobie w ten sposób rozpocząć swój własny biznes jego rozwój i rentowność są pewne. Bez względu na dalszy rozwój pandemii zyskasz stałe źródło dochodu, który z miesiąca na miesiąc może być tylko większy. W Hurtowni Galanter mamy obecnie produkty, które w okresie epidemii sprzedają się niczym ciepłe bułeczki. Dbałość o wysoką jakość towaru i dobre relacje z uznanymi producentami sprawiają, że jako hurtownia galanterii bijemy na głowę naszych konkurentów. Tylko, czy chcesz aby Twoim produktem była galanteria skórzana? Spróbuj tego rozwiązania, a nie pożałujesz….

Czy hurtownia galanterii skórzanej to dobry biznes?

Wysokogatunkowa galanteria skórzana to solidne i eleganckie dodatki odzieżowe z skór naturalnych, które od lat cieszą się ogromną. Jako hurtownia portfeli damskich i męskich co miesiąc realizujemy setki tysięcy zamówień z Polski i zagranicy. Prowadząc współpracę z światowej klasy markami negocjujemy korzystne ceny, dzięki czemu możemy rozwijać się także jako hurtownia torebek i plecaków skórzanych. Oryginalna skóra to biznes, o którym doskonale wiedzieli już nasi przodkowie. Jeżeli zaproponujesz swoim klientom modne i ekskluzywne dodatki galanteryjne Twoje zyski zaczną mnożyć się już w pierwszych tygodniach działalności. Konkurencyjne ceny i wyjątkowy design, którymi cieszą się towary z Hurtowni Galanter to pewny sposób na biznes. Nasza hurtownia torebek posiada najmodniejsze w sezonie torebki damskie, które znikają z naszych magazynów w mgnieniu oka. Natomiast hurtownia portfeli nieustannie zamawia nowe dostawy eleganckich akcesoriów z Włoch i innych krajów Europejskich. My nie pozwalamy klientom czekać i działamy jak w zegarku, a dochody naszych partnerów biznesowych ciągle dzięki nam rosną. Odwiedź naszą stronę www.HurtowniaGalanter.pl i sprawdź, co mamy. Wejdź w pewny biznes, który odmieni Twoją codzienność na lepszą!