sobota, Sierpień 18, 2018

Narzędzia marketingu internetowego dla sklepów

0
Narzędzia marketingu internetowego dla sklepów

E-commerce jest branżą, w której konieczne jest wykorzystywanie szerokiej gamy narzędzi marketingowych. Ogromna konkurencyjność sprawia, że nie można zignorować żadnego sposobu na dotarcie do Klienta. Na szczęście dostępnych metod jest naprawdę dużo. Jakie sposoby są obecnie najczęściej wykorzystywane przez sklepy internetowe, by skutecznie promować działalność? Przyjrzyjmy się temu!

Chwilówka krok po kroku. Jak skutecznie ją otrzymać?

0
Chwilówka krok po kroku. Jak skutecznie ją otrzymać?

Szybkie pożyczki krótkoterminowe są doskonałym rozwiązaniem na ekspresowe podreperowanie domowego budżetu. Nagłe wydatki, brak własnych oszczędności, zamknięta droga do pożyczki bankowej, to wszystko kieruje ludzi po chwilówki. Jak sprawnie, skutecznie wystąpić o chwilówkę? Co należy zrobić, aby uzyskać korzystną pożyczkę krótkoterminową?

Elektrody TIG, czyli o rodzajach elektrod wolframowych

0
Elektrody TIG, czyli o rodzajach elektrod wolframowych

Rodzaje elektrod wolframowych

Spawacz używa w swojej pracy wiele rodzajów elektrod wolframowych. Kilka z nich cieszy się największą popularnością wśród fachowców. W tym artykule przybliżymy nieco zagadnienie i opiszemy najczęściej stosowane.

Elektrody TIG nazywane są również zamiennie elektrodami nietopliwymi. To jeden z najbardziej istotnych elementów w czasie spawania. Wchodzą one w skład uchwytu spawalniczego, czyli okrągłego pętu, który jest umieszczony wewnątrz ceramicznej dyszy.

Charakterystyczny łuk spawalniczy, czy ostre, jasne światło, tworzy się właśnie między elektrodą a materiałem, który jest spawany. Jakość spawu oraz ekonomiczność pracy w dużej mierze zależy zatem od samej elektrody.

Popularne modele

Najczęściej stosowane elektrody TIG to:

  • wolframowe czyste (zielone),
  • wolframowe torowane (czerwone),
  • cerowe (szare),
  • lantanowane (złote),
  • cyrkonowe (białe).

Czyste modele wolframowe zawierają w swoim składzie niemal 100 procent wolframu (dokładnie 99,5 procent). Niewielką resztkę, jaką jest pół procenta składu, zajmują po prostu różnego typu zanieczyszczenia. Takie elektrody zużywa się najszybciej. Podczas spawania tworzy kulistą, czystą końcówkę, która zapewnia sporą stabilność łuku spawalniczego.

Innym typem są elektrody TIG torowane, które mają czerwoną barwę. W ich składzie znajdziemy oczywiście wolfram (97,30 procent), a także od 1,70 aż do nawet 2,20 procent toru (stąd ich nazwa). To najczęściej stosowane rodzaje elektrod, ponieważ są bardzo łatwe w użytkowaniu, a przy tym dość trwałe. Dzieje się tak ze względu na właściwości toru, który znacznie poprawia emisję elektronów. Trzeba jednak pamiętać, że tor jest pierwiastkiem radioaktywnym, dlatego podczas pracy z nim należy bezwzględnie przestrzegać zasad BHP oraz stosować dedykowane ostrzałki do elektrod.

Kolejny popularny typ to elektrody TIG cerowe, które wyróżniają się szarą barwą. W ich składzie znajduje się wolfram (97,30 procent) oraz cer (1,80 do 2,20 procent). Doskonale nadają się do spawania rur, cienkich blach i delikatnych części.

Modele lantanowane zawierają lantan w wielkości 1,5 procenta. Elektrody te są nieco podobne do torowych, ponieważ mają niemal identyczną przewodność prądową. Z tego względu mogą być zastępowane modelami torowymi, bez konieczności zmiany programu spawania.

Elektrody cyrkonowe zawierają w swoim składzie zaledwie 0,15 do 0,4 procent cyrkonu – resztę stanowi wolfram. Charakteryzują się bardzo stabilnym łukiem spawalniczym. Doskonale nadają się do spawania AC, ponieważ wykazują dużą odporność na różnego rodzaju zanieczyszczenia.

Artykuł partnera.

SKLEP INTERNETOWY – NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY

0

Współczesny rynek handlu zarówno detalicznego, jak i hurtowego jest przesiąknięty sprzedażą w internecie. Trudno w takim razie o zaistnienie w branży bez odpowiednio przygotowanego sklepu internetowego. Profesjonalny Ecommerce, który miałby być napisany od podstaw specjalnie pod konkretne oczekiwania, może pochłonąć spore ilości gotówki, jednak czy tak musi być?

Biuro wirtualne na start dla „najmłodszych”

0

Start-upy i bardzo młode firmy, które jeszcze nie mogą pochwalić się odpowiednim kapitałem początkowym, potrzebują rozwiązań dostosowanych do własnych możliwości finansowych. Z ofertą idealną dla takich przedsiębiorców, choć nie tylko, wychodzą biura wirtualne. Prestiżowy adres, profesjonalna obsługa administracyjna i dogodna lokalizacja sprawiają, że klienci są skłonni przystać na ofertę firmową, nawet przy warunkach, które w innym wypadku mogłyby wydawać się niekoniecznie korzystne. Za promocję, odpowiedni PR i wizytówkę przedsiębiorstwa, trzeba płacić czasem, pieniędzmi, dużym wysiłkiem. Przy pomocy biura wirtualnego, można liczyć na ekonomię tegoż rozwiązania, która przynosi pożądane korzyści.

Jak zapakować plakaty do wysyłki? Sprawdzone sposoby

0

Kolekcjonowanie designerskich plakatów stało się w ostatnich latach bardzo popularne. Również coraz więcej osób chętniej sięga po plakaty niż tradycyjne obrazy podczas dekorowania ścian. Trudno się zatem dziwić, że sklepy zajmujące się dystrybucją tego rodzaju materiałów przeżywają oblężenie i tu pojawia się problem: jak zapakować plakaty, żeby bezpiecznie dotarły do odbiorcy? Jest na to sprawdzony sposób – wystarczy użyć do tego celu kartonowych tub wysyłkowych.

Kartonowe tuby – idealne do wysyłki plakatów

Przy wysyłce plakatów należy zachować szczególną ostrożność, by dotarły w miejsce docelowe w nienaruszonym stanie. Pogniecione, podarte lub uszkodzone będą bezwartościowe dla klienta. W związku z tym, najlepiej je zrolować i umieścić w specjalnych tubach kartonowych. Profesjonalne tuby wysyłkowe, przeznaczone do transportu plakatów i map o różnej wielkości, można znaleźć w tym sklepie: https://www.rajapack.pl/koperty-tuby/tuby-tuleje-tekturowe_C1216.html. W ofercie sprzedawcy znalazły się zarówno białe, jak i brązowe tuby kartonowe z zatyczkami, a także kwadratowe tuby wysyłkowe.

Tuby wysyłkowe – jakie są ich rodzaje?

Tekturowe tuby to najlepszy sposób na zabezpieczenie plakatów, map czy innych papierowych przedmiotów o dużym formacie podczas transportu. Wysyłkowe tuby są wykonywane z wysokiej jakości tektury, dzięki czemu stanowią doskonałą ochronę dla umieszczanych w nich towarów. Co ważne, są bardzo lekkie, dlatego nie powodują zwiększenia kosztów transportu.

Jakie rodzaje kartonowych tub można znaleźć w sklepach?

  • Brązowe tuby kartonowe z zatyczkami
  • Białe tuby kartonowe z zatyczkami
  • Kwadratowe tuby wysyłkowe

Warto również zaznaczyć, że kartonowe tuby są dostępne w wielu rozmiarach, dzięki czemu można je z łatwością dopasować do gabarytów przesyłki.

Pakowanie plakatu do wysyłki krok po kroku

Jak zapakować plakat, by dotarł w idealnym stanie do klienta? Przede wszystkim należy go delikatnie zwinąć w rulon i ostrożnie umieścić w tekturowej tubie. Warto przy tym pamiętać, że nie trzeba dodatkowo unieruchamiać plakatu za pomocą gumek recepturek lub taśmy klejącej, ponieważ kiedy plakat zostanie wsunięty do tuby, nie będzie się samoczynnie rozwijał. Kolejny krok to umieszczenie na końcach tuby niewielkiej ilości folii bąbelkowej, która skutecznie zapobiegnie przesuwaniu się plakatu. Na koniec należy zamknąć tubę przy pomocy plastikowych dekielków, które z kolei warto dodatkowo zakleić taśmą klejącą, by nie miały możliwości się otworzyć.

Artykuł sponsorowany.

Qled, czyli najlepsza jakość obrazu

0

Technologia Qled jest dzisiaj jedną z najbardziej pożądanych, jeśli pod uwagę weźmiemy chęć nabycia nowego odbiornika telewizyjnego. Wszystko dlatego, że taka gwarantuje najlepszą jakość odbioru obrazu. Idealnie czyste i najbardziej zbliżone do naturalnych barwy, zero zakłóceń i doskonała wyrazistość. Na takie efekty można liczyć, wybierając Qled.

RODO a e-commerce, czyli prowadzenie sklepu internetowego w obliczu nowych przepisów

0

W dobie powszechnego dostępu do Internetu, ochrona danych osobowych jest tematem szczególnie ważnym. Zwłaszcza w kontekście dość radykalnej reformy przepisów, która wejdzie w życie pod koniec maja 2018 roku. RODO, Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, bo o tym akcie prawnym mowa, w znaczący sposób zmieni podejście do danych osobowych, a zmiany te w dużej mierze dotkną właścicieli sklepów internetowych i szeroko rozumianego e-commerce. Na co przedsiębiorcy powinni zwrócić szczególną uwagę?

RODO, czyli jak zmieni się branża e-commerce

Zmiana, którą z pewnością odczują przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe, to większe uprawnienia organów kontrolnych. Te będą mogły sprawdzać nie tylko czy posiadane dane zostały pozyskane zgodnie z prawem i za zgodą ich właściciela, ale również czy są w odpowiedni sposób zabezpieczane. Jeśli zostaną stwierdzone uchybienia, przedsiębiorca może spodziewać się kar.

Na tym jednak nie koniec zmian – jedną z najważniejszych jest odpowiedzialność za przetwarzanie danych nie tylko ich właściciela, ale również dysponenta. Co to oznacza dla branży e-commerce? Że bardzo ostrożnie trzeba będzie podchodzić do wyboru na przykład firmy hostingowej, bo będzie ona w takim samym stopniu odpowiedzialna za dane umieszczone na serwerach, jak osoba lub firma, która je tam umieszcza.

Z jednej strony to rozłożenie odpowiedzialności i zdjęcie części z niej z przedsiębiorcy, ale z drugiej – ewentualny wyciek danych żadnej firmie z branży e-commerce nie przyniesie chluby, ani nie przysporzy nowych klientów, nawet jeśli wina będzie po stronie firmy hostingowej. W związku z tym, wybierając hosting, trzeba koniecznie dowiedzieć się, jakie ma zabezpieczenie, czy w należyty sposób chroni gromadzone dane i czy, w ogólnym rozumieniu, jest przygotowany na wejście RODO w życie.

RODO – e-commerce i działania marketingowe

Warto wspomnieć jeszcze o tym, że w pewien sposób ograniczone będą działania marketingowe. Wiele firm z branży e-commerce profiluje swoich klientów, aby jeszcze lepiej dobrać dla nich produkty i komunikaty reklamowe. Jednak po zmianie przepisów, profilowanie będzie możliwe tylko za wyraźną zgodą właściciela danych osobowych. Przedsiębiorcy z branży e-commerce muszą pamiętać również, że RODO daje możliwość każdemu właścicielowi danych prawo do bycia „zapomnianym”, czyli do wykasowania informacji o sobie z każdej bazy danych.

RODO – wyzwanie dla branży e-commerce, ale również szansa

Dostosowanie prowadzonej działalności do wymagań Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych to dla branży e-commerce duże wyzwanie. Jednak z drugiej strony, jeśli uda się ten proces przeprowadzić sprawnie i przygotować zarządzaną przez siebie działalność na nowe przepisy – dostosowując do nich działania marketingowe czy wybierając odpowiedni hosting – można zyskać przewagę nad konkurencją i rozwinąć prowadzony przez siebie e-commerce.

Artykuł sponsorowany.

Komputery poleasingowe – 5 zalet

0

Rynek komputerów poleasingowych nadal jest świeżym tematem, choć wielu fanom technologii może się wydawać inaczej. Czasem mogą trafić się naprawdę dobre okazje. Poznaj więc zalety kupna komputerów poleasingowych.

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

0

Jak sprzedawać i prowadzić działania promocyjne na nowych zasadach

25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy RODO, które oznaczają rewolucyjne zmiany w ochronie danych osobowych. Zmienione regulacje kładą dużo większy nacisk niż dotychczas na ochronę osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

RODO wprowadza nowe zasady uzyskiwania zgód na przetwarzanie danych osobowych, znacznie ogranicza profilowanie, nakłada nowy obowiązek rejestru czynności przetwarzania danych i zgłaszania w ciągu 72 godzin naruszeń w ochronie danych osobowych. Administrator będzie zobligowany do przeprowadzenia analizy ryzyka wycieku danych.

Z myślą o osobach, które są odpowiedzialne za przeprowadzenie audytu dotychczasowego przetwarzania danych osobowych i wdrożenie nowych przepisów, została przygotowana nowatorska publikacja która wyczerpująco omawia nowe regulacje.

Rodo

Dlaczego warto?

Dzięki publikacji dowiesz się, jak:

• pozyskiwać nowe zgody od klientów na przetwarzanie danych osobowych za pomocą newslettera, kampanii SMS-owej, leadów sprzedażowych,

• legalnie budować bazy danych klientów pozyskanych z różnych źródeł, takich jak: telefon, czat, pliki cookies, wiadomość pozostawiona na Facebooku,

• profilować klientów według płci, zainteresowań, wieku, miejsca zamieszkania, by nie narazić się na olbrzymie kary finansowe,

• sprzedawać przez call center i korzystać z outsourcingu tej usługi według obostrzonych przepisów,

• realizować nowe restrykcyjne prawo do bycia zapomnianym, prawo do sprzeciwu oraz przenoszenia czy ograniczenia danych,

• dostosować do nowych wymogów regulamin sprzedaży i politykę prywatności e-sklepu oraz korzystać z plików cookies i remarketingu .

Co zyskasz?

• bez pomocy kosztownych kancelarii prawnych przeprowadzisz samodzielnie przegląd zakresu zgód, sposobów ich pozyskiwania i wychwycisz wszystkie uchybienia,

• korzystając z check-list opracowanych specjalnie pod kątem pracowników działu marketingu, szybko dostosujesz swoje bazy do nowych wymogów oraz będziesz mógł realizować promocję i sprzedaż według obostrzeń RODO,

• nie będziesz tracić pieniędzy na kosztowne szkolenia podległych pracowników – integralną częścią publikacji jest portal ze szkoleniami online, które przygotują do wypełniania nowych restrykcyjnych obowiązków,

• podczas kontroli i w razie skarg klientów wykażesz się prawidłowo prowadzoną obowiązkową dokumentacją – publikacja zawiera edytowalne dokumenty wymagane na potrzeby przetwarzania danych osobowych w dziale marketingu i sprzedaży.

Dowiedz się więcej na temat publikacji https://bit.ly/2JCJj9S