środa, Czerwiec 19, 2019

Rozwój firmy w dobie internetu

0
Rozwój firmy w dobie internetu

Współczesny świat zmienia się tak szybko, że czasami ciężko za nim nadążyć. Niemal codziennie pojawiają się nowe technologie, kolejne wynalazki. Te zmiany dotykają każdej z dziedzin życia, ale wyjątkowo bardzo jest to widoczne w przypadku biznesu. Prowadzenie firmy wygląda obecnie zupełnie inaczej, niż wyglądało kilka czy kilkanaście lat temu. Obecnie coraz trudniej jest obyć się bez strony internetowej, a rozwój firmy w dobie internetu może się okazać pewnym wyzwaniem. Dlatego właśnie przedsiębiorcy powinni iść z duchem czasu i aktualizować politykę swojej firmy. Jakie znaczenie ma strona internetowa dla biznesu?

Przede wszystkim chodzi tutaj o reklamę. Rzecz jasna, poczta pantoflowa nadal działa i ma się dobrze, ale coraz częściej okazuje się ona niewystarczająca. Ambitni przedsiębiorcy nie powinni ograniczać się do staromodnego marketingu. Nie da się ukryć, że w obecnych czasach większość ludzi poszukuje produktów i usług w internecie i to właśnie jest szansą dla firmy. Posiadanie strony internetowej pozwoli biznesmenowi wyjść poza osiedle, w którym znajduje się jego sklep czy restauracja.

Jednak samo posiadanie strony nie będzie wystarczające, by pozwolić firmie na pełen rozwój firmy w dobie internetu. Witryna musi być ładna i przejrzysta. Bardzo ważne jest też to, żeby dopasować jej wygląd do rodzaju i specyfiki biznesu. Wiadomo, że jeśli prowadzimy zakład pogrzebowy, nagłówek przedstawiający kwiatki i słoneczka będzie nie na miejscu. Tego rodzaju dekoracje będą za to idealne na stronie przedszkola albo biblioteki dziecięcej. Jeśli zastanawiamy się jaki hosting wybrać, na pewno dobrym pomysłem będą strony internetowe od dobrej agencji interaktywnej. Mają oni usługę, która podpowie nam jakie kolory wybrać do naszej strony, dzięki czemu nie popełnimy żadnej gafy.

Kolejną ważną sprawą jest to, żeby na naszej witrynie coś się pojawiało. Regularne publikacje z użyciem odpowiednich słów kluczowych sprawi, że pozycjonowanie strony będzie znacznie korzystniejsze. Oznacza to, że witryna będzie wyświetlała się na górze wyników wyszukiwarki, dzięki czemu więcej ludzi na nią trafi. Oczywiście nie każdy ma czas i umiejętności, żeby prowadzić stronę i pisać na niej regularne posty. W takiej sytuacji warto zatrudnić osobę, która się tym zajmie. Dzięki temu nie będziemy musieli martwić się o pozycjonowanie witryny.

Tak więc zapytajmy jeszcze raz: jakie znaczenie ma strona internetowa dla biznesu? Odpowiedź jest prosta: ogromne. We współczesnym świecie zwyczajnie nie da się obyć bez strony internetowej.

Jak zamienić bloga w biznes?

0
Jak zamienić bloga w biznes?

Co i rusz słyszy się historie osób, które zarabiają na blogowaniu. I to nie byle jak – nierzadko są to sumy pozostające poza zasięgiem przeciętnego Kowalskiego wykonującego tradycyjną pracę. Oczywiście nie każdy bloger zostanie milionerem, a nie każdy blog dochodowym biznesem – nie oznacza to jednak, że nie można próbować zarobić na blogu – to świetny pomysł na pracę z domu. Pieniądze nie spadną z nieba, jednak odrobina wytrwałości i umiejętnego wykorzystania wiedzy sprawi, że twój blog może się stać twoim źródłem dochodu.

Od czego zacząć?

Od priorytetów. Bardzo ważna jest spójna koncepcja i trzymanie się jej: od wyboru medium (czy będzie to blog tradycyjny, fotoblog, videoblog czy może podcasty?), platformy (związanej z wyborem medium i rodzajem treści, jakie chcemy na swoim blogu umieszczać) i tematyki (im bardziej niszowa, tym mniej popularna, jednak mniej jest blogów konkurencyjnych), aż po styl i cel prowadzenia bloga. Właśnie konsekwentne dążenie do celu pozwoli osiągnąć sukces.

Po ustaleniu koncepcji trzeba ją wcielić w życie: konsekwentnie zamieszczać treści na blogu i budować sobie bazę fanów – a jednocześnie markę. Dopiero rozpoznawalny blog czytany przez rzesze ludzi może przynosić rzeczywiste, wymierne dochody.

O czym warto pamiętać?

Choć wszyscy zgadzają się co do tego, że najważniejsza w blogu jest treść, nie możesz zapominać o kwestiach technicznych. Nikomu nie będzie chciało się czytać choćby i najlepszych tekstów, jeśli będą zapisane beżową czcionką na białym tle albo otoczone jaskrawymi obrazkami. Tak samo nikt nie będzie słuchał podcastu nagranego w szumie: materiału, który jest niezrozumiały ze względu na technikalia.

Ważne jest również zadbanie o komfort odbiorcy. Za pomocą prostych linków i łączy możesz połączyć podobne wpisy, by zachęcony odbiorca łatwo znalazł więcej interesujących go treści. Z czasem, o ile tylko na to pozwolisz, wokół bloga zacznie się tworzyć społeczność: ludzi będą komentować treści, rozmawiać z tobą i między sobą. Daj im narzędzia, takie jak np. sekcja komentarzy, by mogli to zrobić, a także zauważ i doceń ich odzew.

Skąd się bierze przychód?

Zanim zapoznasz się z podstawowymi źródłami dochodu, które może generować blog, zapamiętaj: żaden z nich nie zadziała, jeśli wcześniej nie zbudujesz sobie marki i społeczności fanów.

Są trzy podstawowe metody generowania zysku przez blog: reklamy, linki i sprzedaże. Rozróżnienie to jest tu raczej kwestią nazewnictwa, gdyż de facto linkowanie i sprzedaże również wiążą się z pewną formą reklamy. Tu jednak reklamy oznaczają udostępnianie swojej witryny serwisom takim jak np. Google Ads. Choć jest to zysk „darmowy” – nie wymaga od ciebie żadnego nakładu pracy – to jednak wpływa ujemnie na estetykę witryny i może odstraszać potencjalnych fanów.

Linki afilicyjne to odpłatne polecanie innych firm, produktów czy blogów. Są mniej nachalne niż reklamy, a ponadto masz całkowitą kontrolę nad tym jakie i w jakiej postaci pojawiają się na twoim blogu.

Najbardziej intratnym źródłem są sprzedaże: jeśli zbudujesz markę bloga i postanowisz sprzedać jakiś produkt – od kubków z rysunkami, przez torby z logo po e-booki z wiedzą – zarobisz na tym. Jednak do takiego zarabiania od pierwszych kroków daleka droga. Może jednak warto rozważyć inne sposoby zarabiania w Internecie?

Etykiety samoprzylepne o zmiennym kodzie, idealne rozwiązanie dla logistyki.

0
Etykiety samoprzylepne o zmiennym kodzie, idealne rozwiązanie dla logistyki.

Etykiety samoprzylepne dla logistyki to tradycyjnie czyste etykiety do samodzielnego zadruku. W tym artykule pokazujemy, że etykiety spersonalizowane na etapie produkcji mogą być ciekawą alternatywą.

Etykiety ze zmienną numeracją- jak to się robi?

Produkcja etykiet ze zmienną numeracją polega na zadruku dużych ilości etykiet już na etapie ich produkcji. Dane o numeracji przygotowuje Klienta. Numeracja taka musi być zgodna z wymaganiami systemu zarządzani magazynem klasy WMS. Indywidulany zadruk odbywa się przy wykorzystaniu systemów przemysłowego druku etykiet ink-jet uv. Taki cyfrowy zadruk powstaje z bardzo dużą szybkością. Przykładowy czas druku miliona indywidulanych etykiet to tylko kilka godzin. Jakość zadruku jest bardzo wysoka. Nie można go ani zdrapać, ani zmazać. Taki sposób dostaw etykiet okazuje się świetną alternatywą w świecie logistyki wewnętrznej.

Etykiety ze zmienną numeracją jako element oznakowania zwrotów Klienta.

Etykiety samoprzylepne o indywidualnych numerach sprawdzają się szczególnie tam, gdzie mamy do czynienia z potrzebą oznaczenia zwrotów przesyłek Klienta. Tego typu sytuacja występuje w dużych centrach e-commerce, do których przybywa każdego dnia nawet tysiące zwróconych paczek. Każda zwrócona paczka musi być oznaczona indywidulanym numerem zwrotu. Etykiety nie mogą się powtarzać. Dla zaoszczędzenia czasu warto aby tego typu etykiety samoprzylepne były zadrukowane na etapie produkcji.

Etykiety ze zmienną numeracją jako etykiety lokalizacyjne do identyfikacji regałów w magazynie.

W przypadku nowoczesnych centrów dystrybucji równie ważne jak zastosowanie odpowiedniego oprogramowania klasy WMS, sprzętu do automatycznej identyfikacji (takiego jak drukarki etykiet samoprzylepnych, kolektory danych, czytniki kodów kreskowych), jest również właściwej oznakowanie regałów i innych stref magazynowych. Dla celów wsparcia działania oprogramowania do zarządzania magazynem konieczne jest oznakowanie każdego jego zakątka etykietą z indywidualnym adresem. Takie etykiety lokalizacyjne zawierają numer lokalizacji przedstawiony w postaci kodu kreskowego, czy kody dwuwymiarowego Datamatrix. Dzięki oznakowaniu magazynu znacznemu przyspieszeniu ulega praca magazynowa. Pobranie towaru z lokalizacji lub odłożenie do lokalizacji potwierdzane jest każdorazowo zeskanowaniem etykiety lokalizacyjnej.

Etykiety zmienne do znakowania dokumentów.

W przypadku dużych organizacji obieg dokumentów bywa często wspomagany przez zastosowanie kodów kreskowych. Etykiet samoprzylepne z kodami z doklejane do papierowych dokumentów i służą do ich błyskawicznej identyfikacji. Tego typu zabieg bardzo przyspiesza i ułatwia zarządzanie nawet ogromnymi ilościami pism.

HIT-Kody Kreskowe- Twoja drukarnia etykiet.

Poznańska drukarnia etykiet HIT-Kody Kreskowe dostarcza nie tylko etykiety zadrukowane cyfrowo i fleksograficznie, ale również wspiera swoich Klientów w procesach optymalizacji obiegu towarów, dokumentów w logistyce i w produkcji.

Tanie konto na studiach? Zobacz, co warto wiedzieć

0
Tanie konto na studiach? Zobacz, co warto wiedzieć

Dla studenta liczącego każdy grosz podstawowym kryterium wyboru konta powinien być brak opłat. Niskie koszty nie są jednak jedynym miernikiem atrakcyjności ROR-u. Na co warto zwrócić uwagę, aby rachunek był nie tylko tani, ale również użyteczny?

Przenoszenie danych przy zmianie komputera – przeczytaj, zanim zaczniesz

0
Przenoszenie danych przy zmianie komputera - przeczytaj, zanim zaczniesz

Życie każdego komputera kiedyś się kończy. Trzeba wtedy przenieść za pomocą pojemnego pendriva wszystkie zgromadzone przez lata dane na nowy sprzęt. Zależnie od wybranego momentu i metody może to być prosty i szybki proces lub spory problem.

Kantor internetowy – korzyści dla klienta

0
Kantor internetowy - korzyści dla klienta

Teraz wymiana walut online jest niezwykle łatwa. Wystarczy posiadać konto w kantorze internetowym, aby móc szybko i bez wychodzenia z domu dokonywać wymiany walut. Z kantora mogą korzystać zarówno osoby fizyczne jak i osoby prawne.

Kantor internetowy daje możliwość wymiany walut po bardzo korzystnych kursach (często dużo lepszych niż w kantorach stacjonarnych czy bankach) i przelania uzyskanych środków na własne konto w kraju lub za granicą lub na rachunek innej osoby lub firmy. W przypadku regularnych lub dużych wymian bardzo często można negocjować ceny kursów, co może stanowić jeszcze większą oszczędność.

Kolejną zaletą kantora internetowego jest to, że w łatwy i szybki sposób można sprawdzić bieżący np. kurs euro i usd. Co umożliwia podjęcie decyzji o dokonaniu wymiany walut w dowolnej chwili, a nie wiąże się to z bieganiem po mieście i szukaniem kantoru.

Kantor internetowy daje też duże możliwości dla kredytobiorców w walutach zagranicznych. Spłacając ratę bezpośrednio w walucie, w której kredyt został zaciągnięty, klient znacznie obniża swoje koszty, poprzez uniknięcie automatycznego przewalutowania przez bank, a dokonywania zakupu waluty po atrakcyjniejszym kursie oferowanym przez kantor internetowy.

Bardzo często kantor internetowy oferuje aplikację mobilną na telefon, co jeszcze bardziej umożliwia klientom realizowanie transakcji w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie.

Aby wyjść naprzeciw wymaganiom klientów, którzy mają mało czasu, kantory internetowe oferują również dodatki do swoich usług m.in. takie jak:

– stałe zlecenia, które umożliwia automatyczne dokonywanie kupna lub sprzedaży walut, redukuje marżę, a także daje gwarancję niższego kursu niż przy tradycyjnej transakcji;

– alerty walutowe, które ułatwiają analizę rynku walutowego, zapewniają gwarancję wybranego kursu, a co najważniejsze umożliwiają automatyczne założenie transakcji wymiany walut, kiedy wybrany kurs usd czy euro zostanie osiągnięty.

Wymiana walut online przynosi wiele korzyści, transakcje są realizowane szybko, wygodnie i bezpiecznie. Kantor internetowy gwarantuje szybką realizację transakcji – bardzo często transakcje są realizowane w 15 minut. Mogą być one dokonywanie przez całą dobę co nie byłoby możliwe w przypadku kantorów stacjonarnych.

Wsparcie sprzedaży w firmie

0
Wsparcie sprzedaży w firmie

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest sprzedaż, którą napędzają pracownicy. Dziś jednak nie musimy ograniczać się do tradycyjnych form handlu usługami z naszej oferty. Możemy skorzystać z wielu udogodnień dostępnych online, które łączy jeden wspólny cel – zwiększenie sprzedaży w firmie.

Serwer dedykowany – 5 kwestii, które warto przeanalizować przed jego wyborem

0
Serwer dedykowany – 5 kwestii, które warto przeanalizować przed jego wyborem

Serwery dedykowane zapewniają dużą swobodę w zarządzaniu, niezależność i niezawodność działania usług webowych lub portali internetowych. Zanim jednak zdecydujemy się na wybór określonego serwera, warto zwrócić uwagę na kilka kwestii.

Pozycjonowanie stron internetowych jako narzędzie marketingu internetowego

0
Pozycjonowanie stron internetowych jako narzędzie marketingu internetowego

Marketing internetowy jest dziedziną bardzo rozległą i obejmuje szerokie spektrum działań mających na celu uwidocznienie biznesu w Internecie. Jednym z ciekawszych rozwiązań w zakresie promocji stron i sklepów internetowych jest pozycjonowanie. Pomimo tego, że jest to proces wymagający dużej cierpliwości i aktualnej wiedzy na temat algorytmów Google, kampanie SEO stanowią dziś nieodłączny element niemal każdej internetowej działalności.

Przyciągnij odbiorów

Działania marketingowe w wyszukiwarce internetowej obserwujemy każdego dnia. Wystarczy zwrócić uwagę na tzw. mety opisy, na które składa się tytuł (title) oraz krótki opis podstrony (description). Ciekawe i oryginalne treści wzbudzają zainteresowanie odbiorców i przekonują ich do odwiedzenia naszej strony internetowej.

Zadbaj o optymalizację pod SEO

Z doświadczenia wiemy, że każda witryna powinna być tworzona z myślą o przyszłych działaniach promocyjnych. Nawet jeśli prowadzimy lokalny biznes, być może z czasem uwierzymy  w potencjał drzemiący w internetowych wyszukiwarkach i zdecydujemy się na pozycjonowanie strony internetowej. Warto być przygotowanym na taką ewentualność i już na etapie projektowania witryny zadbać o jej odpowiednią architekturę, ilość podstron, tematykę, przyjazne adresy URL, zoptymalizowane grafiki oraz linkowanie wewnętrzne. Warto także wspomnieć o interesujących, unikalnych, a zarazem urozmaiconych słowami kluczowymi treściach, które spotkają się zarówno z aprobatą robotów wyszukiwarki Google, jak i osób odwiedzających naszą stronę.

Płatne wyniki wyszukiwania

Na efekty pozycjonowania stron internetowych niestety trzeba poczekać. Zaletą jest z kolei to, że wykorzystując etyczne i sprawdzone metody można wypracować efekty, które przez długi czas będą działać na naszą korzyść. Jeśli jednak tradycyjne pozycjonowanie to dla nas mało, warto połączyć je z reklamami Google AdWords. Znajdują się one nad organicznymi wynikami wyszukiwania i są wyświetlone natychmiast po rozpoczęciu kampanii.

Dobierz rozwiązanie dla swojej witryny

Bez dwóch zdań, pozycjonowanie stron internetowych stanowi niezmiernie istotny element każdej e-marketingowej strategii. Jeśli chcesz się dowiedzieć, z jakich narzędzi skorzystać, aby poznać mocne i słabe strony swojej witryny oraz poprawić swoją widoczność w sieci, koniecznie odwiedź portal emarketing.pl. Znajdziesz tam wiele cennych porad z zakresu marketingu internetowego!

Zapraszamy – https://www.emarketing.pl/oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/

Dobre opisy produktów – zobacz, jak je przygotować

0
Dobre opisy produktów – zobacz, jak je przygotować

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie. Z roku na rok przybywa osób, które chętnie robią zakupy w sieci. Dlaczego? Bo są wygodniejsze, a często również tańsze. Dla firm, które prowadzą sklepy internetowe, to dobra a zarazem zła wiadomość. E-sklepów również przybywa, a zyskanie przewagi konkurencyjnej jest coraz większym wyzwaniem. Jednym ze sposobów na wzmocnienie swojej pozycji w branży jest zadbanie o dobre opisy produktów. Zobacz, dlaczego i w jaki sposób je przygotować.

Aby zrozumieć, czemu opisy produktów są tak ważne, warto spojrzeć na e-zakupy z perspektywy klienta. Kiedy wchodzisz do sklepu stacjonarnego, możesz dokładnie obejrzeć każdy produkt, który Cię interesuje – dotknąć go, przeczytać etykietę, sprawdzić skład, a czasem powąchać czy skosztować. W sieci polegasz jedynie na tym, co widzisz i… co przeczytasz. Gdy opisu produktu brak, a Ty jako klient jesteś pozostawiony sam sobie, prawdopodobnie (zwłaszcza gdy ten sam towar możesz zamówić w innych miejscach i go nie znasz) wybierzesz inny e-sklep.

Jeśli więc chcesz:

  • zapewnić swoim klientom rzetelne informacje o produktach,
  • zachęcić ich do dokonania zakupu,
  • wzmocnić działania SEO,

bez dobrych opisów produktowych się nie obejdzie.

Skuteczne opisy produktów, czyli jakie?

Profesjonalny opis produktu jest czymś znacznie więcej niż etykietą z „suchymi danymi”, a więc cechami sprzedawanego towaru. Gdyby to wystarczyło, mógłbyś po prostu przekopiować specyfikację techniczną i gotowe.

Tymczasem potrzebujesz czegoś więcej, aby przekonać klienta do zakupu tego konkretnego produktu. W opisie musisz przekuć jego cechy na praktyczne korzyści dla kupującego. W czym rzecz? Wyobraź sobie, że masz do sprzedania krem do twarzy, a w jego składzie znajduje się np. kwas hialuronowy i witamina C. Co to mówi zwykłemu czytelnikowi? Dla niego będą to skomplikowane i „mądrze brzmiące” nazwy. Czy zadziała? Do pewnego stopnia tak. Jeśli jednak wyjaśnisz, że wspomniany kwas hialuronowy wspomaga nawilżenie skóry, czyniąc ją miękką i gładką, a witamina C rozjaśnia cerę – czytelnik będzie wiedział, czy produkt jest dla niego oraz dlaczego.

W dobrym opisie produktu warto zadbać również o:

  • przejrzysty układ graficzny – dobrze sprawdzają się opisy produktów z wypunktowaniami, hasłowymi nagłówkami i łączące tekst z obrazami,
  • przyjazny, prosty język – używaj krótkich zdań, unikaj skomplikowanych peryfraz, pisz prosto do celu,
  • odpowiednią długość opisu – optymalna w większości przypadków mieści się między 500 a 1000 znaków,
  • nasycenie treści pasującymi słowami kluczowymi – aby wzmocnić pozycjonowanie serwisu.

Istotna jest również absolutna unikalność opisów. Nie kopiuj ich np. z materiałów przesłanych przez producenta.

Jak przygotować opisy produktów?

Jeśli masz rozbudowany sklep internetowy z tysiącami produktów, czeka Cię spore wyzwanie. Aby mu podołać, rozpocznij od:

  • przygotowania ogólnych opisów kategorii tematycznych produktów,
  • opisania produktów, które najlepiej się sprzedają lub które chcesz najbardziej promować – stopniowo możesz dodawać kolejne.

Aby zaoszczędzić czas i zyskać pewność, że treści produktowe zostaną przygotowane poprawnie, skorzystaj z pomocy ekspertów. Pisaniem opisów może się zająć profesjonalna agencja copywriterska. To rozwiązanie, dzięki któremu zaoszczędzisz czas i zyskasz realne korzyści. Warto je więc rozważyć.